Opsporing verzocht

De achterlichten zijn vanaf de zijkant best goed zichtbaar. Ik denk een Golf 7 stationwagon of een 308 SW. Lastig te zien.
Die 5 serie lijkt me net wat te groot.

HB323FVKP02AB.jpg

Peugeot 308SW zou ik zeggen op basis van het achterlicht.

Het lijkt mij een vrij late Corsa van het vorige model, maar die verlichting vind ik nogal bijzonder.

Ik dacht eerst Fiat ( Bravo ) maar wat vorm C stijl betreft snap ik Berry ook ( Corsa ). Kwam vanmiddag toevallig Fiesta tegen met inderdaad die compleet verlichte ring om koplampen. Ook even gekeken naar aftermarket led achterlichten voor een Corsa maar daar kwam ik ook niks tegen wat dit lichtbeeld zou kunnen geven. Denk toch eerder aan oudere auto met aangepaste verlichting, dat zou wel moeten helpen met vinden natuurlijk.

Aan de lengte van het voorportier zou ik zeggen dat het een 3 deurs is, maar ik heb het idee dat de foto (frame uit een video) nogal vertekent en het lijkt of er een stuk ontbreekt tussen de voorste wielkast en het portier. Ik heb verschillende modellen vergeleken, Corsa, Clio, Punto, Fiesta, Peugeot 208, 308, Corolla, Civic, en de Corsa lijkt nog het meest overeen te komen, maar voor een 3 deurs klopt de vorm van de raamlijn dan weer niet.

Edit: net even het videofragment bekeken en het lijkt me inderdaad een 5 deurs Corsa van de vorige generatie

Denk dat het een 5-deurs is. Als het namelijk een 3-deurs zou zijn dan zou hij ook totaal niet op een Corsa geleken hebben aangezien dan de achterste zijruit compleet de andere kant op zou lopen.

Volgens mij is het wel een 5-deurs. Meen wel portiergrepen achter te zien. Ik zat eerst op basis van de koplamp ook aan een Ford te denken. Als die het beeld uitrijdt zie ik er ook nog wel een Polo in, maar in dat geval moeten de koplampen wel aftermarket zijn

Terug
Bovenaan