QV XR
Net ingestapt
Er komen steeds meer merken en modellen op de markt die een achterlicht hebben dat helemaal van links naar rechts loopt. Behalve het feit dat ik het spuuglelijk vind, vind ik het vooral erg storend en afleidend. Het beginnen zo langzamerhand halve kermisattracties te worden. Bovendien wordt het verschil tussen links en rechts zo minder duidelijk en ook afstand/diepte inschatten wordt hiermee niet makkelijker.
Als je dit 20 jaar geleden zelf (op exact dezelfde manier) op je auto had gebouwd werd je direct van de weggeplukt en nu 'mag' het ineens, omdat premium merken de keuringsinstanties hebben weten te overtuigen. Ik weet niet of dit op Europees niveau wordt bekeken, maar ik kan me voorstellen dat als Audi het er in Duitsland doorheen krijgt de instanties in Nederland daar dat niet tegenin gaan... Overigens is het premium er al snel vanaf als Kia's het ook hebben
Ik zie zelfs sommige VW's die ook aan de voorkant een ledstrip over de hele breedte hebben. Waar houdt dit op?
Ben ik de enige die dit een onverstandige ontwikkeling in autoland vindt?
Als je dit 20 jaar geleden zelf (op exact dezelfde manier) op je auto had gebouwd werd je direct van de weggeplukt en nu 'mag' het ineens, omdat premium merken de keuringsinstanties hebben weten te overtuigen. Ik weet niet of dit op Europees niveau wordt bekeken, maar ik kan me voorstellen dat als Audi het er in Duitsland doorheen krijgt de instanties in Nederland daar dat niet tegenin gaan... Overigens is het premium er al snel vanaf als Kia's het ook hebben
Ik zie zelfs sommige VW's die ook aan de voorkant een ledstrip over de hele breedte hebben. Waar houdt dit op?
Ben ik de enige die dit een onverstandige ontwikkeling in autoland vindt?