B Real
Kilometervreter
Hier ook slimme verlichting/schakelaars op plekken waar het handig is. Voor alleen aan/uit en dimmen is het wat overkill, maar het zijn juiste de toepassingen die Joost noemt waar het handig is.
Automatisch aan/uit gaan obv zonsondergang/opkomst en/of wanneer je thuis aan komt. Specifieke schema's voor specifieke momenten (koken/eten/tv kijken etc). De muurschakelaars gebruik ik vrijwel nooit, alles gaat via spraakbesturing via de Sonos speaker of telefoon/horloge en werkt echt prima.
Dat is wel heel raar inderdaad. Kan ook zomaar zijn dat het vervangen van de koppeling dan niet eens het probleem oplost. Al kan ik er compleet naast zitten, ben totaal niet technisch.
Automatisch aan/uit gaan obv zonsondergang/opkomst en/of wanneer je thuis aan komt. Specifieke schema's voor specifieke momenten (koken/eten/tv kijken etc). De muurschakelaars gebruik ik vrijwel nooit, alles gaat via spraakbesturing via de Sonos speaker of telefoon/horloge en werkt echt prima.
Dan nog een Insignia update: Gisteren iemand anders in mijn auto laten rijden aangezien die niet kon geloven dat de koppeling nu al op was, en wonderbaarlijk, totaal geen probleem! Gewoon vanaf 60km/u in 4 optrekken zonder problemen of meldingen. Ook in hogere versnellingen geen enkel probleem. Daar waar ik maandag moeite had om fatsoenlijk van 80 naar 100 te versnellen in 5, ging dat nu moeiteloos.
Ik vind het heel raar. Je zou haast denken dat er een sensor in de war is waardoor misschien de turbo een beetje te hard zijn best doet en de motor teveel koppel levert. Binnenkort nog maar eens een stuk rijden.
Dat is wel heel raar inderdaad. Kan ook zomaar zijn dat het vervangen van de koppeling dan niet eens het probleem oplost. Al kan ik er compleet naast zitten, ben totaal niet technisch.