Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kreeg zojuist ook een mail dat mijn garantie van de Astra bijna voorbij is na een jaar..daarnaast is ie na een jaar wel toe aan een beurtje..
Je wordt er gelijk voor gestraft Rob! big smile smiley
En gelijk een afspraak voor een chipkuurtje? winking smiley
Zonde van de "schade" een krasje, hoe klein ook, is toch altijd vervelend.
Op het MIni forum zijn er veel tevreden gebruikers, maar ook een paar die het blok in de soep hebben gedraaid. Maarja, komt dat door verkeerd gebruik, teveel willen, slecht onderhoud?? ik weet het niet. Blijft toch vele geld als het blok eraan gaat.
Ach jongens..184 pk is toch ook al meer dan zat in Nederland..waarom heb je meer nodig?
Verbaas me nog steeds weleens hoe rap een inhaalactie gaat.
Ik heb nu 19" en zelfs nog een reserve velg erbij gekregen. Zat een lichte beschadiging op, maar vorige eigenaar heeft er blijkbaar voor gekozen om een nieuwe velg aan te schaffen ipv de velg te laten repareren.
Heb nu ook één velg met wat oxidatie, kan mij er nog niet echt aan ergeren eigenlijk.
450 euro extra ten opzichte van de 17-inch die er al onder zaten denk ik?Terwijl de bi-color velgen destijds helemaal niet zo'n dure optie waren. Dacht iets van 450eu meerprijs.
Insignia's hebben andere maatvoering?
450 euro extra ten opzichte van de 17-inch die er al onder zaten denk ik?
jeps..andere ET en naaf... dat maakt het ook zo lastig..onder de K passen eigenlijk alleen velgen die voor de K gemaakt zijn..winking smiley of je moet voor iets universeels gaan..
Ik wilde dit weekend de 18 inch weer wisselen voor 16 inch, de winterset. Maar na één velg draaide de sleutel van de slotmoeren kapot... Dus ik zit met drie velgen die er niet af kunnen...
Moderator
Ik wilde dit weekend de 18 inch weer wisselen voor 16 inch, de winterset. Maar na één velg draaide de sleutel van de slotmoeren kapot... Dus ik zit met drie velgen die er niet af kunnen...
18 inch is mooier, maar het rijdt wel lekkerder op 16 inch.
Jonkje van 20 hier in de buurt die met zijn 1-serie aan het spelen was op een industrieterrein...vol op een container geklapt die naast de weg stond...
zonde, want het leek een heel fraai exemplaar. Hoop altijd wel als men bewust de grenzen opzoekt dat de verzekering daar niet zomaar aan gaat mee betalen. (want dat doen we tenslotte allemaal). Maar hij zal het tegenover de verzekering wel op een onoverkomelijk ongelukje gooien.
Moderator
Ben overigens al anderhalfjaar niet meer verkouden/grieperig geweest. Dat is ook wel bijzonder.
Wacht maar tot je kinderen hebt..ik was ook nooit ziek en nu zijn we bij elke virusje bijna aan de beurt..winking smiley
Ik vraag mij toch af of wij dan zoveel geluk hebben of dan toch iets anders/speciaals doen. Ik herken het totaal niet.
Ja hij heeft vaak genoeg een loopneusje en hoest soms een paar dagen wat, maar hij heeft pas 1x een dag of twee buikgriep gehad en verder niets. Waterpokken heeft hij vermoedelijk ook al gehad, maar dat viel qua hevigheid ook wel mee. Ook geen gedoe met niet naar de opvang mogen of hem tussentijds op moeten halen.
Daarnaast hebben de kids dit jaar al waterpokken, krentebaard en mond en voetziekte gehad; ook van de opvang cadeau gekregen..![]()
Morgen gaat de jongste onder narcose omdat hij chronisch alsmaar verkouden is, en gaan de neusamandelen er uit en krijgt hij buisjes in zijn oren. Hoop echt zo dat het helpt. Want hij is ook elke morgen om 5 uur (klaar) wakker omdat hij nooit door zijn neus kan ademen. En wij zijn dan ook wakker.
Moderator
Jazeker! Tenminste; in het Noordoosten welVanavond met Sint Maarten heeft ie het wel weer in kunnen halen..of doen ze daar niet aan in het Oosten? grinning smiley
De V40; deukje/krassen op de motorkap en kras op de bumper door een tak uit de boom (stormschade) 1672 euroIk ben het even kwijt gerwin..maar aan welke auto hadden jullie schade...?
Klopt: 500 euro per maand en per maand opzegbaar.Een Lync & Co is best handig en leuk als overbrugging. Kan je ook voor bijvoorbeeld maar een maand huren toch?
Moderator
Dat gaat hard he. Bij de Citigo was het portier rechtsachter gedeukt doordat er een fietser in klapte, en ook de raamlijst van het voorportier was daardoor beschadigd. 2175 euro ex BTW!Sanoma zei:De V40; deukje/krassen op de motorkap en kras op de bumper door een tak uit de boom (stormschade) 1672 euroIk ben het even kwijt gerwin..maar aan welke auto hadden jullie schade...?![]()
Best interessant. Stel dat ik een auto uit Duitsland wil halen, maar daarvoor geld nodig heb (eigen auto eerst verkopen), dan is dit een handige overbrugging!Sanoma zei:Klopt: 500 euro per maand en per maand opzegbaar.Een Lync & Co is best handig en leuk als overbrugging. Kan je ook voor bijvoorbeeld maar een maand huren toch?