De EV6 is al binnen. smiling smiley Na de vakantie ophalen. drinking smiley
Ik ben benieuwd, volgens mij de meest belovende EV. En vind hem er een stuk beter uit zien als de Hyundai.
Ik had Donderdag en vrijdag een cursus in Koblenz. Voor mij ongeveer 300km enkele reis.
Ben er woensdagavond heen gereden, vrijdagmiddag terug. Gezien de afstand met auto gewisseld met een collega, die een Kia E-Niro heeft.
Die auto kwam zonder problemen in één ruk op plaats van bestemming, waarbij ik het meest tussen de 135-140 heb gereden. Op 't laatst nog een 60km 160 km/h gereden, omdat ik toch voldoende range had.
In Koblenz was het wel ff zoeken naar een laadplek (dat heeft NL zo goed voor elkaar!!), maar in een parking op 1km afstand van het hotel was een laadplek vrij. Dus auto daar woensdagavond neer gezet aan 't stroom. Om vervolgens via de oude binnenstad naar het hotel te lopen. Eerst baalde ik er wat van dat er bij het hotel geen laadplek was (paal die er stond deed het niet), maar doordat de auto iets verder weg stond leerde ik al wel ff de binnenstad kennen.
VRijdag op de terugweg uiteraard ook in 1x over gekomen. Maar de duitsers die nu nog lachen om onze 100 km/h snelheidslimiet, zal ik dan voorhouden dat ik over die 300km op vrijdagmiddag/avond toch 4,25uur heb gedaan over hun mooie autowegen.

Doordat de snelweg midden door enkele grote steden loopt, en door de vele wegwerkzaamheden was 't tempo drama. Daarnaast vind ik het in duitsland ook intensief rijden, omdat ze telkens andere maximumsnelheden hanteren.
Van limietvrij naar 130, 120, 100, 80, 70, 60..... als je ff niet oplet dan ben je de sjaak, want dan staat de flitskast er.