Total Loss
Kilometervreter
Gefeliciteerd allebei, erg dik ding!
Zie mijn autobemiddelingsvergoeding wel verschijnen

Zie mijn autobemiddelingsvergoeding wel verschijnen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Total Loss zei:Gefeliciteerd allebei, erg dik ding!
Zie mijn autobemiddelingsvergoeding wel verschijnen![]()
k heeft een oude vriend nog een V6, die wel te koop gaat komen binnenkort.
Barri zei:Zo'n Calibra haalt de aanloophoek niet, Joost![]()
Moderator
Ja hoho, het is hier al lastig om aan woningen te komen; moeten we niet het volk van de andere kant van de IJssel hier ook nog hebbenWij waren een weekendje naar Salland. Prachtige omgeving. En betaalbaar wonen tussen de weilanden, we hebben het er vaak over.
Moderator
20210613_151624 by Rob de Vries, on FlickrLekker rustig weekendje achter de rug; helaas zaterdag vreselijk last van hooikoorts. Kan me niet herinneren dat ik het zo erg heb gehad; ik bleef maar niezen. Was tegen het eind van de middag doodop. Wel jammer, want was prettig weer.
Verder vermaken we ons uitstekend. Het weer is fantastisch en de Veluwe is zo heerlijk. Ik wil hier juist wel wonen..maar jah...voor de warde van ons huis koop ik hier net een schaftkeet...
@Richard: gewaagd hoor, zelf verwijderen vanaf een trapje!
Zwaluwen zijn wel leuk, hebben m'n ouders ook altijd. Geeft idd wel wat rommel.
Vakantie naar Oostenrijk is geboekt; Appartementje in Zillertal thumbs up Zin in!
Ik snap wel dat jullie daar achter de IJssel wonen, of het nu Twente, de Achterhoek of Salland is! smiling smiley
Ik snap wel dat jullie daar achter de IJssel wonen, of het nu Twente, de Achterhoek of Salland is! smiling smiley
Sinds gisteren een nieuw tabletje gekregen van iemand als test; net een andere werkzame stof. Lijkt ook goed te werken; ben benieuwd.We hebben hier ook last van allerlei allergisch klachten. Als ik mijn pilletje neem worden de klachten gelijk minder.
Moderator
Moderator
Barri zei:Die zit qua prijs alweer ruim 50% boven waar het begon![]()
Maar dat vinden er meer, en daarom toch wel een aanzienlijke prijs. Ach als je weinig gaat rijden zijn de kosten van onderhoud, verbruik nog wel te overzien en schrijft het ook niet zo hard af.
Total Loss zei:Barri zei:Die zit qua prijs alweer ruim 50% boven waar het begon![]()
Richard komt toch echt helemaal zelf met die 4-serie van 33k aankakken, dat zie ik als toestemming![]()
Geef ze 1 vinger...Ho ho! Ik zeg helemaal nergens dat mijn budget 30k+ is.
Alleen in mijn zoektocht kom je wel eens wat tegen waar je dan verlekkerd bij blijft hangen.
Ho ho! Ik zeg helemaal nergens dat mijn budget 30k+ is.
Alleen in mijn zoektocht kom je wel eens wat tegen waar je dan verlekkerd bij blijft hangen.
Moderator
Vannacht, tot aan 7.30u, lekker wat regen dus alle ramen staan nu helemaal open zodat het lekker afkoelt in huis.
Ben wel jaloers op die vakanties.