Maar zelfs toen we bovenstaand bij de makelaar aangaven, veranderde er niks in het tarief: gewoon vast 'scherp' tarief (3500 euro) en daar hadden we het mee te doen.
Ze hebben natuurlijk ook werk zat, dus dat zal meespelen.
Toch weet ik dat "mijn" makelaar ook alleen maar het complete plaatje wilde leveren. Is natuurlijk ook een stukje kwaliteit/uitstraling van zijn eigen kantoor.
Natuurlijk waren 3D foto's of interactieve plattegronden optioneel, maar foto's altijd door een fotograaf, goede teksten, dan pas op Funda etc.
Ik denk ook dat die geringe meerkosten zich ook echt wel terug verdienen.
Als ik kijk naar ons huidige huis. Daar stonden vijf foto's bij de Funda advertenties, genomen met een aardappel. O.b.v. daarvan was ik überhaupt niet gaan kijken. Het is dat mijn vriendin de woning, van buitenaf, al kende en daardoor verliefd was dat we zijn gaan kijken. Ik met tegenzin, want het kon nooit wat zijn...
Er waren twee bezichtigingen gepland, wij waren de tweede. Eerste partij had een bod gedaan en wij ter plekke ook.
Ik weet zeker dat met een goede advertentie en foto's er meer animo was geweest, want iedereen die hier komt verbaasd zich over de ruimte binnen en zeker de tuin. Dat zie je er aan de voorkant echt niet aan af.
Kortom, eerste indruk maak je maar één keer. Ook al heb je een gewilde woning, een goede presentatie welke een paar honderd euro extra kost kan zich zomaar terugbetalen in een veel hogere verkoopprijs. Iets om over na te denken wellicht
Het begint hier wel steeds meer een huis-forum-topic-dinges-geval.com te worden...smiling smiley
Ja, de auto's staan voornamelijk stil dus weinig over te melden. Komt nog bij dat ik al helemaal amper in de auto zit

De Focus staat sinds gisteren wel op 10.000km

Zal eens opzoeken wanneer de eerste beurt moet plaatsvinden.
@ Sneeuw, laat maar komen. Geeft altijd wel mooie gezichten