Midje,
vanmorgen ging toch echt het wekkertje weer en zat de vakantie er weer op. We hebben het heerlijk gehad met uitzondering van de eerste dagen ivm de buikgriep.
Mijn auto zit ook onder hars vanuit de bomen op de Veluwe. Ook daar hadden we flink te maken met de rupsjes maar persoonlijk geen last van gehad. Ook niet van de teken en de wolven..
Voor de vakantie had ik de vloeistoffen van de Astra even gecheckt en had ook een beestje een stuk stokbrood onder mijn motorkap verstopt.
Heb al die tijd geen geroosterd brood geroken..

Maar het was weer een heerlijke reisauto en we waren toch wel blij dat we met een zieke dochter achterin niet heel ver hoefden te reizen.
@ gerri: heb je ook al kostenopgave gekregen van de huidige Punto?
De C3 moet over twee weekjes voor de apk en beurt en wil voor die tijd er nog even vier nieuwe banden onder knallen. Daarna is die van mij weer aan de buurt dus worden weer dure tijden.
Vant weekend hebben vrouwlief een nieuwe telefoon aangeschaft. Wat gaan die ontwikkelingen toch snel. Goed dat we het samen tegelijk hebben afgesloten. Omdat we alles bij KPN hebben krijgen we flinke kortingen en kunnen we data uitwisselen en hebben we de meest voordelige combi afgesloten en ook onze vaste telefoon opgezegd omdat we nu allebei onbeperkt bellen hebben. Eigenlijk was alleen de S10-serie een stap vooruit tov mijn S8. die vooral qua accu nu wel minder wordt.
De normale S10 was me echter te prijzig en ben voor de iets uitgeklede S10e gegaan. Nog steeds een fraai toptoestelletje en echt wel weer een stuk sneller dan mijn S8. En qua formaat kleiner maar we met een exact gelijke schermgrootte.
Maar eigenlijk worden alle telefoons wel steeds beter. Mijn vrouw heeft een Samsung A50 van 240 euro en die is ook al gewoon prachtig met een heel mooi scherp Amoled scherm.
Verder op het werk maar de draad weer wat oppakken!
Ik heb ook even wat bijgelezen over de Corsa en de e-Corsa...toch nog steeds een gruwelijk groot prijsgat tussen de normale Corsa en de e-Corsa.
En klopt het dat de Corsa 130 pk er alleen als automaat komt? Zou ik wel weer jammer vinden. Sportieve Opels beginnen steeds meer uit te sterven..de Astra K wordt al flink uitgekleed qua power en als de Corsa met power er ook alleen als automaat komt.