Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sanoma zei:@ BRG: ik begreep ook al niet dat je graag naar NL zou willen![]()
British Racing Green zei:Ik doe mijn boodschappen nu al een tijd in de Jumbo van Oostburg; beduidend goedkoper dan mijn wekelijkse boodschappen in BE.
B Real zei:Voor 38% belasting all-inclusive zou ik per direct tekenen![]()
B Real zei:Tja, een uurtje valt al met al wel mee. Maar je reistijd gaat grofweg van 4 naar 5 uur en dat is dus 20%. Ik zou er ook niet vrolijk van worden.
Als je nou met, normaal rijden, in 1x bij de Keukenhof was gekomen. Auto een dag aan de stekker en aan het eind van de dag gewoon weer terug, dan was het prima geweest.
220km enkele reis is ook een beste afstand, dat doe je niet elke dag. Afgelopen tijd twee keer naar Duitsland geweest (Hamburg en Bremen) en dan valt me weer op wat veel Nederland er nog achter Amersfoort ligt!
Ik snap je punt wel Rob. Ik vind het ook niet ideaal dat je een uur kwijt bent voor een dagje uit.rjthefrisian zei:Pfff...je moet er wel wat voor over hebben, Ruud...
Moet ik er niet aan denken dat ik steeds onderweg zou moeten stoppen met een kleine achterin...
Vooral terug wil ik na een dagje weg of uitje toch echt wel doorknallen..![]()
Hier was het een beetje koud, maar prima te doen.
Gaaf man, ff een tijdje een politieauto op de oprit. Voor je het weet heb je de hele buurt aan het roddelen
Corsa 20SEH zei:Erg leuk Rob! de broer van Kim doet dat ook weleens. Altijd succes.
Astra F zei:Ik snap je punt wel Rob. Ik vind het ook niet ideaal dat je een uur kwijt bent voor een dagje uit.rjthefrisian zei:Pfff...je moet er wel wat voor over hebben, Ruud...
Moet ik er niet aan denken dat ik steeds onderweg zou moeten stoppen met een kleine achterin...
Vooral terug wil ik na een dagje weg of uitje toch echt wel doorknallen..![]()
Echter scheelt het me ruim 300 euro netto per maand tov een gelijkwaardige Astra. En dan te bedenken dat ik de auto het meest gebruik voor woon/werkverkeer dus jaarlijks maar een paar keer extra moet tanken, dan valt het best mee. Reken ik ook nog de tijd die ik win omdat ik niet meer naar een tankstation hoef, dan scheelt het niet veel.
Rijdt je echter vaak lange stukken, dan is de Leaf niet ideaal. Echter heb je nu ook de Tesla 3 die "betaalbaar" is, aanmerkelijk verder komt en veel sneller kan laden. Daarmee zou 't probleem al een heel stuk verholpen zijn.
Gisteren is pa even langs geweest met een politieauto. Gaat bijna met pensioen en ik had gevraagd of hij nog eens langs wilde rijden als hij in de buurt was. Opa met de tatu-auto noemde ze hem al en nu helemaal. Ze heeft genoten!
Vooral terug wil ik na een dagje weg of uitje toch echt wel doorknallen..winking smiley
Ik snap je punt wel Rob. Ik vind het ook niet ideaal dat je een uur kwijt bent voor een dagje uit.
Echter scheelt het me ruim 300 euro netto per maand tov een gelijkwaardige Astra. En dan te bedenken dat ik de auto het meest gebruik voor woon/werkverkeer dus jaarlijks maar een paar keer extra moet tanken, dan valt het best mee. Reken ik ook nog de tijd die ik win omdat ik niet meer naar een tankstation hoef, dan scheelt het niet veel.
tatu-auto noemde ze hem al en nu helemaal. Ze heeft genoten!
Niet bang voor het lawaai? Of de sirene niet uitgeprobeerd?
Corsa 20SEH zei:@Fer, zijn de banden nieuw? Normaal, als ze als iets gelopen hebben dan horen ze juist beter te plakken. Ik was namelijk weer erg blij dat de 18 inch zomers weer onder de BMW gingenkan ik veeeel harder door de bochten voordat ze gaan glijden.
Mijn werkgever die zelf een S rijdt, was laaiend enthousiast over de 3. En dan vooral dat kale dash.Model 3, ik vind het ook een aparte verschijning.
Zo van afstand lijkt het of er een porsche panamera aankomt, maar direct wordt het een teleurstelling als je beter kijkt. Vervolgens zie je het iets te platte neusje en blijkt het een heel erg gekrompen Model S te zijn, die overigens nog steeds errug mooi is.
Dat gaat snel Fer. De Leaf tikt vandaag de 25.000km aan na 13 maanden. Uiteraard nog met de eerste vier-seizoens banden, maar dat mag ook geen verrassing zijn.Heb nu 58.000 km op de klok
Corsa 20SEH zei:Panamera, Dat is toch wel mijn ultieme gezinsauto momenteel![]()
Hotdog zei:Volgens mij mist de panamera een 5e zitplek, dus te krap voor mijn gezin..
Jammer wel, want het zou idd een hele fijne reisauto zijn..
Astra F zei:Wel grappig, ** komt volgend jaar met een 82kw accupakket in zijn elektrische auto. Daarmee zou je dus in de praktijk op snelwegtempo goed een 250-300km moeten kunnen afleggen. Op normaal tempo zou 500km mogelijk moeten zijn. Dan kom je al tot hele leuke waarden waar je in de praktijk goed mee uit de voeten kunt.
De Tesla's kunnen dat al afleggen, dus ze gaan steeds meer stappen maken. Vraag is vooral hoe betaalbaar de techniek gaat worden. En is het straks nog interessant als we er de volle mep bijtelling over moeten betalen?
Panamera, Dat is toch wel mijn ultieme gezinsauto momenteel smiling smiley