Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Corsa-20SEH zei:bezoekje bij een vriendin van Kim en daarna eens even in de stad snuffelen, Lize blijft bij Oma logeren.
nog tips voor een leuk restaurantje?
Wel weer bevestiging dat Elektrisch rijden nogniethelemaal niet top is.
B-Real zei:@ Hans, Jeff Lyne's zegt me niets maar even YouTuben leerde dat ik het qua muziek wel ken. Waren ze net zo goed als 36 jaar geleden?![]()
Klopt, vond hem zelfs vrij irritant. Eerst gebeurt er niks, en vanaf 2.500tpm ineens een boost. Schakel je door, gebeurt er eerst weer niks.....0,9 TCE blokje houd inderdaad niet over.
Astra F zei:Klopt, vond hem zelfs vrij irritant. Eerst gebeurt er niks, en vanaf 2.500tpm ineens een boost. Schakel je door, gebeurt er eerst weer niks.....0,9 TCE blokje houd inderdaad niet over.
Maar verder een leuk wagentje.
Total Loss zei:Wel weer bevestiging dat Elektrisch rijden nogniethelemaal niet top is.
Is toch een drama als je altijd maar moet uitzoeken en uitrekenen of je je eindbestemming wel gaat halen of je daar wel kan laden, etc.
Slaaf van je auto op deze manier.![]()
Franklinn zei:De meeste dagen zul je zonder problemen thuis je stekker weer kunnen opzoeken.
Moderator
British Racing Green zei:Franklinn zei:De meeste dagen zul je zonder problemen thuis je stekker weer kunnen opzoeken.
Hoeveel mensen moeten het doen zonder eigen oprit?
Of zelfs zonder enige mogelijkheid om vlak voor deur, laat staan om de hoek te parkeren?
Total Loss zei:Wat die Belg zegt!
Het laden is het grootste probleem.
Voor iemand met een oprit en die veel korte stukjes rijd snap ik het nog wel, dan kan het een prima oplossing zijn.
Voor 95% van de Nederlander gaat het gewoon niet werken zo, nu nog niet in ieder geval!
Wat is niet te betalen, de aanschafprijs is wat hoger.....maar daar tegenover staat dat rijden op elektriciteit ook kosten spaart. Denk aan veel goedkoper onderhoud (m'n baas heeft met zijn tesla na 4 jaar nauwelijks onderhoud gehad), minder slijtageonderdelen, en tanken van elektriciteit is per km. goedkoper als benzine. Dus het betaald zich in verloop van tijd wel terug. En dan praat ik nog niet over zaken als belasting.Ach dat laden is een, maar voor een particulier zijn ze niet te betalen en heel veel rijders zijn niet te spreken over de actieradius.
Wat is niet te betalen, de aanschafprijs is wat hoger.....maar daar tegenover staat dat rijden op elektriciteit ook kosten spaart. Denk aan veel goedkoper onderhoud (m'n baas heeft met zijn tesla na 4 jaar nauwelijks onderhoud gehad), minder slijtageonderdelen, en tanken van elektriciteit is per km. goedkoper als benzine. Dus het betaald zich in verloop van tijd wel terug. En dan praat ik nog niet over zaken als belasting.
Moderator
Nou, ik vind de Tesla beurtjes idioot duur hoor. En wil je je garantie houden, dan moeten die beurtjes wel gebeuren.Denk aan veel goedkoper onderhoud (m'n baas heeft met zijn tesla na 4 jaar nauwelijks onderhoud gehad)
Binnen 2 jaren gaat de elektrische auto ook een groot deel van de particuliere markt veroveren.
Als je na gaat dat 42% van de nieuwe auto's al leaseauto's zijn, dan hoeft men ook geen kapitaal ter beschikking te hebben om nieuw te rijden. Dit is dan zowel business-lease als private lease. En dat laatste neemt snel een vlucht.Het aandeel lease in de registraties van nieuwe personenauto's is in de afgelopen tien jaar fors toegenomen en staat nu op 41,7 procent. Dat blijkt uit een analyse van RDC-cijfers door Automotive. Volgens leaseprofessionals is deze verschuiving vooral toe te schrijven aan de populariteit van private lease.
Total Loss zei:klik
Duurste appartement uit ons gebouw staat ( weer ) te koop. Stond 1 1/2 a 2 jaar geleden voor 375k te koop, nu al voor 450k.
Nah joh, dat zijn maar een paar vierkante meters grond...das geen land goed!landgoed met zwembad
Franklinn zei:Valt nog wel mee zegt hij danHier in het dorp krijg je voor dat geld een landgoed met zwembad en hou je voldoende budget over voor een tesla of een appartementje in het centrum.
Tsja, locatie, locatie, locatie schijnt een belangrijk deel uit te maken van de prijs. Ik ben blij aan deze kant van het land te wonen in elk geval!
Jeps, daarvoor heb je het e-pedal. Met dat ingeschakeld remt de auto al af wanneer je je gaspedaal los laat/laat opkomen. Wanneer je echt gas los laat dan remt hij heel behoorlijk af waardoor je in de praktijk bijna nooit bij hoeft te remmen. Het rempedaal gebruik ik normaal bijna alleen in geval van nood, of wanneer ik eigenlijk te hard op een bepaalde situatie kom afrijden. Maar dat is eigenlijk zelden.@ Ruud, kun je de Leaf rijden zonder te remmen?