BRG
Wegverkenner
B-Real zei:Ik vind het pas mooi en van toegevoegde waarde als je er de ruimte voor hebt en dus ook opties hebt om er niet verplicht onder/in hoeft te zitten.
Ik heb eigenlijk 5 terrassen...
Een terras met stenen aansluitend aan achterdeur en garage (6x3).
Hierop staan de tuintafel met 8 stoelen (en tot vorige week een deel van de hondenkennel).
Het is de bedoeling dat daar de overkapping komt.
Dan is er een terras met kiezels en natuurstenen tegels van 100x100 dat ik hier destijds neerzette toen we het aanlegden (zowat 4x6).
Hierop staan 3 zitbanken, een tafeltje, een terrashaard, en kan worden afgeschermd door een tuinparasol.
Dit sluit naadloos aan bij voornoemd stenen terras en loopt door tot aan de tuinpoort aan de straatkant.
Volledig omgeven tussen de bloemen en planten ligt nog een houten vlonderterras van 3x3 in volle zon.
Dan heb ik in het gazon nog een terras met grote rubberen tegels van pakweg 3x4 met 2 ligzetels, deels in de zon, en deels met de natuurlijke schaduw van de hazelaar.
En tenslotte aansluitend bij het tuinhuis nog een volledig overgroeid tuinterras van 3x3 met nogmaals een tuintafel en 4 stoelen (de oude van H.).