Mogguh
@ Jimmy: Snap dat je er ff van schrikt, gelukkig bleek het een vrij controleerbare situatie te zijn. Maar je kijkt wel ff raar op.
@ Rob: Pff, dat levert ook wel stress op. Aan zowel de bovenkant als onderkant strenge regelgeving die je bewegingsvrijheid beperken, en het is zo onvoorspelbaar als het maar kan. Vandaag kan de politiek iets bedenken wat voor jullie enorme invloed kan hebben, en dan is het altijd de vraag....gaat het door of niet.
@ Gerwin: Oei, dat klinkt niet best. En vooral de vraag....komen ze weer.
Heb je nog iets van camera's?
Bij ons thuis is zaterdag de grote verbouwing begonnen. Vloeren eruit breken, en 13 kuub puin afgevoerd.
Een gigantische klus met kameraden en familie. We zijn een heel deel opschoten, maar er wacht de komende weken ook nog genoeg werk.
Wat vooral tegenviel, na een dag fysiek zwaar werk wil je rusten.....en toen hielden de kids ons 3/4 van de nacht wakker. Je kunt dus raden hoe onze dag er gister uit zag. Helemaal kapot van de vermoeidheid, wonende in een bouwval.......
Vooral het leven in een klushuis valt gewoon tegen. Je weet dat er stof komt en dat het behelpen is, maar als het eenmaal zover is valt het tegen. Gelukkig kunnen we gewoon slapen op de 1e verdieping, en hebben we de caravan en "fietsenhokje" als uitvalsbasis. Met t goede weer is dat voorlopig okay, maar wel behelpen.
EN als ik dit typ, zit ik bij de Opel-dealer voor een beurt en APK voor de Mokka. Ervoor gekozen om te wachten, en dan te werken in de showroom. Totaal duurt t toch 2,5-3 uur....mede door een softwareupdate.
Wel een mooie kans om een real-time indruk van de Frontera en Grandland te krijgen. De Frontera zoals die er staat als GS in zijn oranje kleur vind ik echt gaaf. Wat een mooie ruime auto om te zien, van binnen ook lekker ruim.....maar door de rechte vormen mis ik wel wat sfeer in het interieur.
De Grandland is echt een joekel van een auto, ziet er ook keurig uit....maar ik mis daar wel een stuk beleving. Ook van binnen veel rechte lijnen, en weinig sfeer. Dat vind ik wel jammer in een auto van snel meer als 50K.