Opel Corsa E 2017 Lampje Klimaatregeling

Tim 7130248

Net ingestapt
Goedendag,

Sinds een paar dagen doet de verlichting achter de klimaatregeling van mijn Opel Corsa E 2017 het niet meer. Weet iemand hoe ik de afwerking los krijg om het lampje te vervangen?

Met vriendelijke groet,
Tim
0g1hqmyz3tcyl3lgj7y63i6gqq2kmtg6.jpg

Werkt de airco nog wel? (Lastig waar te nemen als het < 5 graden is). Zo niet, dan zou de airco om een of andere reden wel eens geactiveerd kunnen zijn. (Denk aan te weinig koelmiddel, lekkage etc)

Werkt de airco nog wel? (Lastig waar te nemen als het < 5 graden is). Zo niet, dan zou de airco om een of andere reden wel eens geactiveerd kunnen zijn. (Denk aan te weinig koelmiddel, lekkage etc)
Volgens mij wordt bedoeld dat de verlichting achter de draaiknoppen niet meer werkt.
Soms helpt een ferme klap tegen het dashboard wel eens tegen dat soort fratsen.

Volgens mij wordt bedoeld dat de verlichting achter de draaiknoppen niet meer werkt.
Soms helpt een ferme klap tegen het dashboard wel eens tegen dat soort fratsen.
Klopt ik bedoel de verlichting achter de draaiknoppen. Een klap geven heb ik al geprobeerd en inderdaad dan doet hij het soms wel of half maar een tijdje erna ook weer niet. Dus wil ik graag even achter de draaiknoppen kunnen kijken.

Volgens mij is het bij een Corsa D niet heel anders?

Hier een beschrijving, tekening. Zie ook de tekst in dat forum én advies punt.

Zoals ik het begrijp dien je je radio uit de slede te halen (radio code opzoeken want nodig bij terug montage tenzij je de stekkers eraan kan laten, qua ruimte) en dan twee schroeven die bovenop het kachelpaneel zitten los draaien waardoor je het paneel eruit kan klikken. Is mij niet duidelijk of je de draaiknoppen wel of niet kan laten zitten, meestal moeten die eraf d8 ik.

Terug
Bovenaan