Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kees 9379262 zei:De oprekkende kettingen , HET verjaardagsgeleuteronderwerp ....
PS, kettingen in motoren rekken nooit op....
Moderator
Was een Focus. Waarschijnlijk brandstoflekkage langs de injectoren nadat we de riem hadden vervangen. En brandstof onder hoge druk over het blok heen gaat niet goed...nvt 8432256 zei:@barri ,
100PK in zo'n lichte fiesta is inderdaad lekker vlot denk ik!Maar afgefikt...Klinkt niet best, hoe?
nvt 8432256 zei:Ik ben benieuwd of die dan bevalt!Zal denk ik dezelfde motor zijn als in die blauwe corsa.
Zal ook wel liggen aan waar je woont denk ik.
Henk 7698167 zei:Ik kan beamen dat de Opel Karl echt heel volwassen is. I.m.o. het meest volwassen in het A-segment. Rijdt ook erg lekker en lichtvoetig, vooral het stuurwerk.
AJ Schuurmans zei:Kees 9379262 zei:De oprekkende kettingen , HET verjaardagsgeleuteronderwerp ....
PS, kettingen in motoren rekken nooit op....
Oké, praat me bij met uw wijsheid. Wat is het dan?
Henk 7698167 zei:De 1.0 van de Karl is een nieuwere motor, veel soepeler en zuiniger dan de 1.2 van de Spark. De 1.0 ligt ook in de Corsa E, maar dan zonder de turbo.
nvt 8432256 zei:Is de 1.0 uit de Spark en Karl dezelfde motor eigenlijk?
Auto encyclopedie zei:nvt 8432256 zei:Ik ben benieuwd of die dan bevalt!Zal denk ik dezelfde motor zijn als in die blauwe corsa.
Zal ook wel liggen aan waar je woont denk ik.
Hangt af tot hoe ver je uit de buurt wil zoeken, maar aangezien je eigen auto niet meer rijdt ben je meer aangewezen op occasions die in de buurt staan.