Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
snelle willy zei:is de koelvloeistoff reservoir boven aan(hoogste punt) dan kunt u via de resevoir ontluchten.
gewoon de motor laten draaien. verwarming op zijn warmst en af en toe eens goed gas geven.
na 20min is de lucht er meestal uit.
in die er toch lucht in blijft zou ik een compressie test laten uitvoeren.
snelle willy zei:is de koelvloeistoff reservoir boven aan(hoogste punt) dan kunt u via de resevoir ontluchten.
(..).
Renault1995 zei:De reden dat er lucht in is gekomen is dat de radiateur lek is en er kvs langzaam weglekt. Nu wordt dit vervangen maar tot dan is een luchtbel niet bevorderlijk.
marcel21674 zei:Blift natuurlijk wel raar, dat de kachel warm wordt, maar de motor niet. Dan zou je eerder denken aan een thermostaat idd.
Niet elk koelsysteem heeft ontluchtingsnippels. Luchtbellen horen zich eigenlijk vanuit zichzelf naar het hoogste punt te begeven. Als je rustig vult tenminste.