Marc van der Togt
Wegverkenner
Mooi! Ben benieuwd hoe oud de foto’s zijn. Zo te zien is de laadbak al eens overgebouwd, anders had de bovenbouw wel langer doorgelopen lijkt me.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
renate zei:Die bovenbouw is zo kort i.v.m. de kantelcabine.
Greetzz Renate
Marc van der Togt zei:renate zei:Die bovenbouw is zo kort i.v.m. de kantelcabine.
Greetzz Renate
Ja, natuurlijk! Niet aan gedacht. De carrosseriebouwer destijds gelukkig wel!![]()
Jay DoubleYou zei:Ik weet niet of er van die truck nog een oudere foto te vinden is, anders past die misschien beter in het topic voor trucks uit de jaren ‘60, ‘70 en ‘80.
Wouter82 zei:Dat zijn dure led-lampen die je ook op Defenders ziet. Zal wel een dagelijkse auto worden/zijn.
Klassiekerrijder zei:Zo te zien ook polyester voorschermen.
Tydelyck zei:De buitenspiegel was nog niet standaard in 1966.
929V6 zei:In Nederland ook niet? Ik dacht dat een linker buitenspiegel in ons land al wat langer verplicht was.
XBXG zei:D' oh zei:Als laatste een auto die in verschillende 'tijdperken' is gefotografeerd:
Jaartal: Onbekend.
Plaats: Onbekend.
©Erik van den Eijnden.
Zie ik daar trolleybussen op de achtergrond? Dan zou het wel eens Arnhem kunnen zijn.
Met dank aan D'oh voor de tip.
Bergen, 1983.
Michiel V
Haarlem, 2008.
![]()
HansV geen W zei:ahhhhh, mijn oude auto!!! Weet iemand deze te staan in Haarlem?
Pietzoveel zei:Je weet alleen niet of indertijd deze kentekenplaat geleend is door AV voor de fotorapportage...
MWH zei:Ja kunst, na een edit.Er stond eerst een 'nu-foto' van een rode Mustang met JX-kenteken.
929V6 zei:Ik lees toch echt op beide exemplaren 83-67-JH...