Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Waarschijnlijk heeft de eigenaar weinig moeite gedaan om de historie uit te zoeken…Inderdaad. Best mooie kleuren op zich, maar een auto waarvan de historie zo goed te traceren is had ik 100% origineel gehouden. Zwart is niet echt fraai of bijzonder, maar het hoort bij deze auto.
Dit was mij een tijdje terug ook opgevallen. Zijn account lijkt inderdaad helaas verdwenen. Erg jammer.Het valt mij op dat Okke Groot zijn vele foto's off-line heeft gehaald, en dat dat best gaten in dit topic slaat. Zijn hele Flickr-account lijkt te zijn verwijderd.
Hij is zijn hele collectie naar 500px aan het verplaatsen, zijn Flickr-account is inderdaad weg. Op 500px zijn inmiddels veel foto's weer terug te vinden.Dit was mij een tijdje terug ook opgevallen. Zijn account lijkt inderdaad helaas verdwenen. Erg jammer.![]()
Nee hoor, je kunt ze gewoon zonder account bekijken: https://500px.com/p/okkegroot?view=photosDat lijkt een site die niet zozeer bedoeld is om foto's te delen, maar ze te gelde te maken, en dat een login vereist is om foto's te kunnen zien. Ik vermoed dan ook dat we het verder zonder Okke's bijdragen moeten doen hier, en dat is best een gemis.
Nee, dat zijn Rob Slotemaker en Rob Janssen.Omschrijving: Peter Hissink en David van Lennep op Huis ten Bosch.
Nouja, Via Wiki Commons kreeg ik juist de info dat het Hissink en van Lennep waren...Nee, dat zijn Rob Slotemaker en Rob Janssen.