Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat weet ik, maar ik vraag me af of vaderlief over een jaar nog wil geschikt is voor achter het stuur.Carkiller zei:Maar er zijn ook zat bedrijven die koplampen polijsten als het echt zo erg is.
Kost een stuk minder dan nieuwe.:T
Trein, auto wordt bij ons niet vergoed. We hebben een OV-chipkaart van de baas.Nico GTR zei:Haha en terecht.
Ach zolang het interessant is dan is het goed toch. Maar is een flink stukje autorijden dan.
Zie mijn post van 14:09 :TCarkiller zei:En ik maar wachten met mijn koplamp-poets spullen.:T
Lycan Capri zei:Teveel gedronken met de jaarwisseling Nico?
Weinig aan zo'n EV... Ok, acceleratie is er maar je mist het geluid en gevoel
Lycan Capri zei:Ik ga m'n mond niet spoelen ik blijf bij wat ik zeg
Mij overtuigen gaat toch niet lukken (ben ik te Rotterdams voor) moderne auto's zijn al te veel computer, EV's doen daar nog een schep boven op.
Ik wil gewoon een lekker ouderwetse auto waarbij je voelt dat je in verbinding staat met het stuur en de weg en zonder dat er allerlei meuk ingrijpt![]()
Lycan Capri zei:Teveel gedronken met de jaarwisseling Nico?
Weinig aan zo'n EV... Ok, acceleratie is er maar je mist het geluid en gevoel
Dat zo'n Camry met 2.4 wel wil geloof ik best
In mijn ogen heeft i wel 2 (gigantische) problemen
Hij heeft voorwiel-aandrijving en is een automaat
Nico GTR zei:Jan is eigenlijk ook een ideale eigenaar voor een EV.
Als je ver weg wilt op vakantie kun je lekker met de Camry en de rest van het jaar staat die binnen en rijd jij in de EV.
Ik ben het ook wel eens oneens met Jason, maar deze keer heeft die volkomen gelijk. Wil je weten waar ik het over heb? Kijk dit filmpje waarin hij uitlegt hoe je anders moet gaan denken over het gebruik van een EV. Zeker generatie 2.
Soloman zei:Nico GTR zei:Jan is eigenlijk ook een ideale eigenaar voor een EV.
Als je ver weg wilt op vakantie kun je lekker met de Camry en de rest van het jaar staat die binnen en rijd jij in de EV.
Ik ben het ook wel eens oneens met Jason, maar deze keer heeft die volkomen gelijk. Wil je weten waar ik het over heb? Kijk dit filmpje waarin hij uitlegt hoe je anders moet gaan denken over het gebruik van een EV. Zeker generatie 2.
Mee eens, de Camry gaat trouwens nooit meer de verkoop in. Ik krijg er nu ook niets voor en het wordt later een leuke hobbyauto. Alhoewel je volgens mij op de dag kunt wachten dat benzine helemaal verboden gaat worden, maar dat duurt nog even.
Soloman zei:Het zou mooi zijn om in de Camry aan het einde van zijn leven een 4-liter motor er in te hangen (moet passen), beetje verlagen en dan een beetje bleren met dat geval. Lijkt me wel lachen. Een beetje Carkiller bang maken.
Nico GTR zei:Soloman zei:Het zou mooi zijn om in de Camry aan het einde van zijn leven een 4-liter motor er in te hangen (moet passen), beetje verlagen en dan een beetje bleren met dat geval. Lijkt me wel lachen. Een beetje Carkiller bang maken.
Pas op.straks gebeurt het nog als je een weekendje van huis bent.
En dan tunen we de Sub ook direct een bietje op dan red je het nog niet. :T