Auto encyclopedie
Asfaltkampioen
Begin 2020 kwam de nieuwste generatie Hyundai i10 op de markt ,en voor wie niet zelf wil schakelen is aangewezen op een semi automaat en hierbij verdween bij Hyundai na jaren de 4 traps automaat in het a-segment. Tot mij grote verbazing kreeg de gefacelifte Kia Picanto ook een half automaat ,terwijl die voor de facelift nog een 4 traps had.
als ik het zo overzie was de voorgaande generatie Hyundai i10 en de Pre facelift Kia Picanto de laatste 2 nieuwe auto's die nog leverbaar waren met een old school 4 traps automaat. corrigeer mij gerust als dit niet zo is.
Wat is jou mooiste herinnering aan de 4 traps automaat? of aan welk merk moet je gelijk denken? of liever technische informatie delen.
als ik het zo overzie was de voorgaande generatie Hyundai i10 en de Pre facelift Kia Picanto de laatste 2 nieuwe auto's die nog leverbaar waren met een old school 4 traps automaat. corrigeer mij gerust als dit niet zo is.
Wat is jou mooiste herinnering aan de 4 traps automaat? of aan welk merk moet je gelijk denken? of liever technische informatie delen.