Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Toevallig zat ik eraan te denken vanmiddag, maar vond mijn Sunbeam voor nu toch leuker. Als ik in de praktijk zelf iets moet kopen met deze criteria zou het wel de 404 Familiale worden denk ik.Ik gooi er ook nog een oudere auto tegenaan van een merk welke nog ontbreekt in de inmiddels al behoorlijke lange lijst met inzendingen:
Kan daar zo een Austin Allegro Estate bij zetten. Ook driedeurs. Maar bij deze mooie exemplaren staat dat wel heel ongepast. De Honda technisch de beste, maar de Scimitar de mooiste.Dat is een dunne afscheiding inderdaad, maar ik gok dat de deelnemers het onderscheid kunnen maken.
Honda Accord Aerodeck, Lancia Beta HPE, Reliant Scimitar GTE, dat soort auto's zie ik als voorbeelden van Shooting Brakes.
Aangepast1. Jay DoubleYou - Sunbeam 1250TC Estate
2. j.ko - Ford Granada Turnier 2.3 V6 L
3. SVF - Nissan March Box
Even de top 3 opnieuw want deel 2 van het OER was nog niet klaar. Verandert overigens niets aan:
1. Jay DoubleYou - Sunbeam 1250TC Estate
2. j.ko - Ford Granada Turnier 2.3 V6 L
3. SVF - Nissan March Box
Waarom? Er staat duidelijk 1300 op de auto én in de advertentie. Dat het een Sunbeam is ipv een Chrysler ga ik nog in mee, maar waarom zou het dan ook nog een 1250 zijn?Aangepast![]()
Staat weer 1300TC, ik zat ook niet op te letten.
Ik wil het weekendje Londen wel overnemen.Dienstmedeling: morgenavond lukt het niet de uitslag te plaatsen ivm weekendje Londen. Wie wil dat overnemen? Alvast grote dank.
Er zijn er inderdaad niet veel meer, dat ben ik met je eens.Heb zelf helaas niets kunnen vinden deze week, was een combinatie van weinig tijd, al veel goede inzendingen en moeite om een nette Omega A Caravan vinden.
Ik had ze gezien en overwoog om de tweede in te sturen, maar was toch niet helemaal overtuigd. Maar was na 20 pagina's aan afgeragde Oekraïense en Russische exemplaren was ik ook wel weer klaar met zoeken haha.Er zijn er inderdaad niet veel meer, dat ben ik met je eens.
1991 Omega 3.0i
1991 Omega 2.0i
1993 Omega 2.0
Helaas kan ik het niet van je overnemen morgenavond.Dienstmedeling: morgenavond lukt het niet de uitslag te plaatsen ivm weekendje Londen. Wie wil dat overnemen? Alvast grote dank.
Ik kan het wel oppakken (weet dat vooraf nooit zeker, vandaar dat ik pas laat kan zeggen of ik het over kan nemen).Dienstmedeling: morgenavond lukt het niet de uitslag te plaatsen ivm weekendje Londen. Wie wil dat overnemen? Alvast grote dank.