Occasionwedstrijd #883: Budgetbrigade Online - Bobbeltje gewonnen, wie organiseert de nieuwe wedstrijd?

emoticon-cheering-up-his-friend.png

Gefeliciteerd Bobbeltje.

Ik geloof dat ik de budgetbrigade niet helemaal begrepen heb, ik dacht echt een kandidaat te hebben met de Lybra.

:D Gewonnen maar balen dat ik nu even niks kan plaatsen wat een bagger internet hier we zijn verwent in Nederland.

Zou zeggen aan nummer 3 of 4 gewoon een wedstrijd plaatsen anders iemand die al een leuke heeft klaar staan (y)

Jos en Blitz zijn al tijdje niet op forum geweest. Dus voor mij mag ook nr 4 of 5 of gewoon iemand met een leuk idee de volgende plaatsen.

Kunnen we dan ook meteen afspreken dat iedereen die mee doet vrijdag na 21:00 even 3 tellen op het forum kijkt of hij/zij gewonnen heeft, zodat we niet iedere week dit soort taferelen krijgen.

• Leuk
Waarderingen: j.ko
Nieuwe wedstrijd is online!

Wat Frits ook al aangaf hierboven: doe je mee, check dan vrijdag even hoe je gescoord hebt en of je evt. aan de slag moet / de eer door moet spelen.
Ik had niet verwacht dat ik 3e zou worden. En dat ik vervolgens als 3e aan de slag had gemoeten.

Los daarvan ben ik niet iedere vrijdag gelijk in de gelegenheid om te kijken of ik aan de slag moet. Als dat een voorwaarde is om mee te mogen doen, dan weet ik niet of ik kan blijven deelnemen. Want het gaat vaker voorkomen dat ik niet al op vrijdagavond gelijk kan kijken hoe ik het heb gedaan.

Het is natuurlijk geen probleem als je niet altijd op tijd kunt kijken, we lossen het altijd wel op dus blijf gerust meedoen. Maar als je in de gelegenheid bent om net als Bobbeltje al van te voren in te schatten dat je best veel punten krijgt en het dan al aan te geven, kunnen we daar wel al op inspelen (y)

Een andere manier om mee te doen zonder verplichtingen om de volgende wedstrijd te organiseren is door simpelweg niet te stemmen, want dan kun je de wedstrijd sowieso niet winnen ;)

Maar dan gelden de punten van anderen die op de betreffende inzending stemmen dus ook niet.
Nee, dan maak je het echt te moeilijk. Als het een goede inzending is dan verdient 'ie gewoon z'n punten, en mocht de betreffende deelnemer om welke reden dan ook niet stemmen gaat de winst gewoon naar nummer 2. Het blijft een spelletje, laten we het gewoon makkelijk en leuk houden (y)

Terug
Bovenaan