D E N N I S
Asfaltkampioen
1 punt....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
1 punt....
Geniet nog van je vakantieOei de Jaguar gaat goed in de punten vallen.
Mocht ik winnen dan laat ik de wedstrijd over aan nummer 2.
Nog lekker op vakantie maar met alleen een telefoon gaat me dat niet lukken vanavond.
Is tijdelijk een hotspot via een ander apparaat of 4G/5G geen optie?Gewonnen maar balen dat ik nu even niks kan plaatsen wat een bagger internet hier we zijn verwent in Nederland.
Jos en Blitz zijn al tijdje niet op forum geweest. Dus voor mij mag ook nr 4 of 5 of gewoon iemand met een leuk idee de volgende plaatsen.
Ik had niet verwacht dat ik 3e zou worden. En dat ik vervolgens als 3e aan de slag had gemoeten.Nieuwe wedstrijd is online!
Wat Frits ook al aangaf hierboven: doe je mee, check dan vrijdag even hoe je gescoord hebt en of je evt. aan de slag moet / de eer door moet spelen.
Vaak lukt dit wel. Soms lukt dit niet. Afgelopen weekend lukte het me niet.je kan niet 2 tellen even kijken hoe je het gedaan hebt? je hebt zelfs tot zaterdag 12:00
Maar dan gelden de punten van anderen die op de betreffende inzending stemmen dus ook niet.Een andere manier om mee te doen zonder verplichtingen om de volgende wedstrijd te organiseren is door simpelweg niet te stemmen, want dan kun je de wedstrijd sowieso niet winnen![]()
Nee, dan maak je het echt te moeilijk. Als het een goede inzending is dan verdient 'ie gewoon z'n punten, en mocht de betreffende deelnemer om welke reden dan ook niet stemmen gaat de winst gewoon naar nummer 2. Het blijft een spelletje, laten we het gewoon makkelijk en leuk houdenMaar dan gelden de punten van anderen die op de betreffende inzending stemmen dus ook niet.