Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Thnx!Even het oer na pagina 2 verhuisd.
Zo brutaal geweest om 400E toe te voegen bij mijn inzending. Het is niet zomaar een W124.
Heb gezocht naar berenvelgjes (wieldoppen) en er zelfs eentje mee gevonden, maar die had verder niet zo'n fraaie staat als dit exemplaar. Dus vandaar geen berenvelgjes. Maar inderdaad die hadden 'm echt helemaal afgemaakt.Moeilijk, moeilijk om te kiezen! Ik heb gekozen voor de underdogs
1. Tina Trucker - Mazda 121
Gewoon humor, dat kleine opdondertje. Zo klein en toch een sedan. En nog met cabriotop ook. Beertjesvelgen hadden 'm helemaal afgemaakt.
2. Dave R1517 - Talbot Tagora.
Bijzonder ontwikkelingsproces van de Tagora, een flop. Nu uniek en interessant stuk Chrysler/Talbot geschiedenis.
Eigenlijk is de afspraak wel dat je in ieder geval de namen van de inzenders neerzet.1 Kappa
2 Accord
3 LS 400
Eigenlijk is de afspraak wel dat je in ieder geval de namen van de inzenders neerzet.![]()
Zeker. Van de Tagora is door Heuliez ooit een station gebouwd als prototype. De achterdeuren konden 1 op 1 worden overgenomen, omdat de daklijn al zo vlak loopt. Maar dat was pas in 1982 en toen had PSA waarschijnlijk al lang zijn conclusies getrokken. Van de beoogde 60.000 stuks per jaar zijn er in het topjaar, 1981, 15.687 gebouwd.
Lijkt me een goed idee. Dan is daar ook geen discussie meer over mogelijk.Volgende wedstrijd toevoegen aan de regels voor het stemmen, naam en inzending in de post vermelden. Probleem opgelost.
Ik kom op het volgende (alleen de 10+):Ik mis volgens mij mijn Accord in de uitslag? Of tel ik dan verkeerd? Volgens mij had die ook 14 punten.