hans 4755170
Wegverkenner
Ik zal erop letten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Haha lachen ik twijfelde hier nog over. Volgens mij is dit de spiritueel opvolger van de Kijang. Die ik wonder boven wonder niet kon vinden op autoscoutToyota Alphard Hybrid SRC
2 jaar geleden voor het eerst bewonderd bij een supermarkt in Frankrijk bijna hetzelfde als onderstaande alleen in het parelmoer wit echt wat een beest van een bus
Van binnen en giga en toevallig nu ook 1 te koop in Nederland van de eerste eigenaar die hemzelf heeft geïmporteerd.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toyota Alphard Hybrid SRC
Prijs € 43.950,-
Kilometerstand 53.200 km
Elektrisch bereik -
Bouwjaar 01/2016
Brandstof Elektro/Benzine
Vermogen kW (PK) 112 kW (152 PK)
Type verkoper Particulier
Advertentie
Beschrijving
Uniek in Nederland Toyota Alphard Hybrid SRC full options.
Deze auto is in Japan mijn eigen auto geweest (nieuw gekocht) en is 4 jaar geleden naar Nederland geimporteerd.
Volledig met een Modellista bodykit uitgevoerd.
Deze auto wordt in Azie de Rolls Roys onder de MPV genoemd.
Hier kan geen Mercedez V-klasse of Volkswagen tegenop!
Grote beurt is op 12-6-2024 gedaan, alles is nagekeken voor verkoop door de Toyota dealer.
Altijd dealer onderhouden.
Kom gerust kijken en proefrijden. De ideale auto voor grote gezinnen!
Die bedoelde ik
Volgens mij is dit de spiritueel opvolger van de Kijang.
Ik ga aan de slag.Wat mij betreft alles goedgekeurd, tenzij ik wat over het hoofd zie, maar dan hoor ik het graag!
Ik heb woensdag geen tijd om een OER te maken, ik heb dan namelijk een awardsparty van mijn werk, ik kan het eventueel daarna doen middernacht maar dan staat het OER zeer waarschijnlijk op zn kop, met veel wartaal. Dus als iemand het graag wilt overnemen, dan graag!
Niet door een officiële importeur in elk geval.In mijn beleving zijn er wel een aantal exemplaren van deze generatie nieuw geleverd in Nederland, maar dan zit ik er waarschijnlijk helemaal naast…
Er zijn inderdaad nieuwe exemplaren geleverd, maar niet via Ford. Die zijn in Noord-Amerika nieuw op een boot gegaan en hier parallel geïmporteerd. Daarom vond ik het een geschikte inzending. Dank voor je puntje!3. j.ko - Ford Thunderbird (2002) - In mijn beleving zijn er wel een aantal exemplaren van deze generatie nieuw geleverd in Nederland, maar dan zit ik er waarschijnlijk helemaal naast…
Dankjewel voor je uitleg.Er zijn inderdaad nieuwe exemplaren geleverd, maar niet via Ford. Die zijn in Noord-Amerika nieuw op een boot gegaan en hier parallel geïmporteerd. Daarom vond ik het een geschikte inzending. Dank voor je puntje!
Ach ja, na 846 wedstrijden is eigenlijk alles al tig keer ingezonden.![]()
Het viel echter niet mee om er 1 te vinden in Europa.