Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
afentoe zei:Ik zal morgen wel tellen, wordt tussen 20u en 21u. Onverwacht tijd zat. Joy of joys van woon-werkverkeer per spoor.![]()
Pink Panther zei:Wat een mooi rijtje is het geworden. Iedereen bedankt voor de inzending en dus tijd die in het zoeken is gestopt.
Naar inzendingen van een Simca 1200 coupé, de Fiat 850 coupé, een NSU Sport Prinz of de veelal zeldzame in kleine series gebouwde specials uit Italië op basis van Fiat/Lancia, had ik ook met plezier gekeken.
brg zei:Pink Panther zei:Wat een mooi rijtje is het geworden. Iedereen bedankt voor de inzending en dus tijd die in het zoeken is gestopt.
Naar inzendingen van een Simca 1200 coupé, de Fiat 850 coupé, een NSU Sport Prinz of de veelal zeldzame in kleine series gebouwde specials uit Italië op basis van Fiat/Lancia, had ik ook met plezier gekeken.
Had nog deze Lancia Fulvia ZAGATO 1300 S overwogen.
Sterkte vanavond met naar de kroeg gaan en weer naar huis, hopelijk waai je niet wegPink Panther zei:Vrijdag zal het niet anders zijn, we mogen weer wat later in de horeca en een uitnodiging daarvoor is toch net iets aantrekkelijker dan deze wedstrijd. Sorry![]()
Jp053 zei:3. 929 V6 - Honda 1300 Coupé (Bijzondere vondst, nooit gezien. Zou zweren dat het een Subaru is, maar zitten toch echt Honda logo's op)
Frits79 zei:Sterkte vanavond met naar de kroeg gaan en weer naar huis, hopelijk waai je niet wegPink Panther zei:Vrijdag zal het niet anders zijn, we mogen weer wat later in de horeca en een uitnodiging daarvoor is toch net iets aantrekkelijker dan deze wedstrijd. Sorry![]()
![]()