Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zonder BMW met Skoda zei:Ik hadmzelf nog aan eennNissan Stanza liftback gedacht, maar die zijn echt niet meer te vinden. Een neef heeft die 1 gehad, daar kon je de uitzetruitjes bedienen met 2 schuiven in de armsteun tussen de voorstoelen. Dat was eigenlijk mijn inspiratie voor deze wedstrijd.
Zonder BMW met Skoda zei:Het op-een-rijtje:
Escher - Renault Espace 2000tse
![]()
Caspervanc - Citroen C4 Cactus
![]()
SVF - Datsun 100A 1974
![]()
Zadelsnuiver - 2000 BMW 323Ci Executive
![]()
Wouter82- 1988 Merkur XR4ti
![]()
Jp053 - Isuzu Piazza 1984
![]()
929V6 - Oltcit Club 1983
![]()
Rsaza - Renault Clio Baccara
![]()
Spekky - DAF 66 marathon 1300 Coupe
![]()
Zonder BMW met Skoda - Opel Monza 3.0 GSE
![]()
Bobbeltje - Peugeot 205 Seve 1.9
![]()
Barri - Ford Galaxy1.9 TDci Ghia
![]()
MBdoubleyou - BMW 323ti Compact
![]()
Lybra - 1986 Maserati Biturbo
![]()
Opel Omega - Alfa Romeo GT 1.6 Junior
![]()
Brg - Honda N600 Touring
![]()
Pink Panther - VW Transporter T1
![]()
Vezes - Mazda RX-8 1.3 Renesis
![]()
Guus Leferink - 1982 Renault 5 Alpine Turbo
![]()
Gewoon Dirk - 2000 Alfa Romeo 147 2.0-16V Twin Spark QV
![]()
Afentoe - 2004 Chervrolet Trans Sport
![]()
Pink Panther zei:Zonder BMW met Skoda zei:Ik hadmzelf nog aan eennNissan Stanza liftback gedacht, maar die zijn echt niet meer te vinden. Een neef heeft die 1 gehad, daar kon je de uitzetruitjes bedienen met 2 schuiven in de armsteun tussen de voorstoelen. Dat was eigenlijk mijn inspiratie voor deze wedstrijd.
Nu je het zegt, kan ik het me wel herinneren. Nooit meer gezien.
brg zei:Ik had nog de drieling Aygo/C1/107 in gedachten.
Tot mijn opperste verbazing stelde ik ooit vast dat de 5deursversie daarvan geen opendraaiende ramen had maar klapraampjes, iets wat ik eerder met 3deursversies associeer.
Barri zei:Bij de C1 kon ik met wat rekken en strekken de ruitjes vanaf de bestuurdersstoel openen!![]()
Moderator
Nee, ik ben ook maar 1,74929V6 zei:Barri zei:Bij de C1 kon ik met wat rekken en strekken de ruitjes vanaf de bestuurdersstoel openen!![]()
Niet tijdens het rijden, mag ik hopen.![]()
929V6 zei:Barri zei:Bij de C1 kon ik met wat rekken en strekken de ruitjes vanaf de bestuurdersstoel openen!![]()
Niet tijdens het rijden, mag ik hopen.[/quote
Deed ik nou ook noooooooit met de 108![]()