Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Joel 1987 zei:Moeilijk, moeilijk...
Eigenlijk ben ik altijd heel erg fan van modellen die bereikbaar zijn voor Jan Modaal. Maar hier zitten ook weer wat exclusieve pareltjes tussen die ik niet mag negeren.
Dat wordt een mengelmoesje...
GT 1973 zei:Als je om Italiaans design vraagt, dan kun je ook de minder gelukte ontwerpen verwachten. Ik zou ook de Hyundai Matrix hebben ingezonden.
De Daf 55 en Volkswagen Scirocco zijn eigenlijk pareltjes, die je niet zou verwachten tussen de Ferrari's en Lamborghini's.
Niet, op marktplaats 0, en dit was de enige op mobile.de, dus wellicht een van de meest exclusieve auto's in dit topicAuto encyclopedie zei:Deawoo Espero waar zie je ze nog
Gullwing zei:Niet, op marktplaats 0, en dit was de enige op mobile.de, dus wellicht een van de meest exclusieve auto's in dit topicAuto encyclopedie zei:Deawoo Espero waar zie je ze nog![]()
Auto encyclopedie zei:Gullwing zei:Niet, op marktplaats 0, en dit was de enige op mobile.de, dus wellicht een van de meest exclusieve auto's in dit topicAuto encyclopedie zei:Deawoo Espero waar zie je ze nog![]()
Geweldig ik hou er van.
929V6 zei:De uitslag:
[size=large]1. Timo - 21 punten[/size]
[size=medium]2. Escher - 16 punten[/size]
3. Fingerspitz - 14 punten
4. Jay Double You - 11 punten
5. rzasa - 10 punten
De rest minder dan 10 punten. Timo gefeliciteerd en Escher aan de slag met #618 zou ik zeggen!![]()
Dan is het misschien handig dat even in te topictitel te vermeldenZadelsnuiver zei:Timo had al aangegeven niet de volgende wedstrijd te kunnen organiseren, dus Escher mag de eer op zich nemen![]()
SVF zei:Dan is het misschien handig dat even in te topictitel te vermeldenZadelsnuiver zei:Timo had al aangegeven niet de volgende wedstrijd te kunnen organiseren, dus Escher mag de eer op zich nemen![]()
Zadelsnuiver zei:Escher, en de fotowedstrijd? Die ligt nu ook al bijkans vier dagen op z'n gat![]()