Occasionkeuring Nederland

[i]Ik zal eerst de forumregels lezen[/i]

• Totaal aantal stemmers
    11
  • Opiniepeiling gesloten .
A

Anoniem

Guest
Hey mensen ik ben opzoek naar een goede tweedehands auto.

Maar ik ga liever reclame maken.

Oh, nee. Mag niet.

Ivanov
AutoWeek Moderator

Auke 5614944 zei:
Hey mensen ik ben opzoek naar een goede tweedehands auto. Nu kwam ik dit - voor mij - nieuwe concept tegen. Ik heb even rondgeneusd op hun site en lees veel goede verhalen. Wat denken jullie hierover?

LINK: https://www.occasionkeuringnederland.nl/nooit-meer-een-dure-miskoop/

Dat dit neigt naar reclame

Dat je extra geld kwijt bent voor iets wat jezelf ook kan laten doen, bij de meeste garages kan je een aankoopkeuring laten doen.(wel een andere dan wasr hij te koop staat natuurlijk).

Epica zei:
Dat je extra geld kwijt bent voor iets wat jezelf ook kan laten doen, bij de meeste garages kan je een aankoopkeuring laten doen.(wel een andere dan wasr hij te koop staat natuurlijk).

Precies hier zat ik ook mee. Had een auto op het oog, en die stond niet bepaald om de hoek. Had zelf een autowerkplaats opgebeld in de buurt van de marktplaats adverteerder. Echter zij waren niet zohappig op een aankoopkeuring in verband met aansprakelijkheid

Auke 5614944 zei:
Epica zei:

Precies hier zat ik ook mee. Had een auto op het oog, en die stond niet bepaald om de hoek. Had zelf een autowerkplaats opgebeld in de buurt van de marktplaats adverteerder. Echter zij waren niet zohappig op een aankoopkeuring in verband met aansprakelijkheid
Ze hebben geen aansprakelijkheid, ze maken een rapport net eventuele problemen en meer niet.

Rij gewoon naar je favoriete kleinschalige garage en vraag of ze met je de staat van de auto doornemen.
Hup, samen met de 50+ eigenaar/monteur onder de auto voor een uurtje.
Geef hem 50 euro, nee een factuur hoeft niet, mag wel, dan wordt het iets duurder.
Maak je eigen aantekeningen in plaats van om een keuringsrapport te vragen.

Terug
Bovenaan