Nissan Qashqai 1.2 Visia

A

Anoniem

Guest
Goedenavond,

Vandaag zijn we wezen kijken naar deze Nissan:
https://autozeeland.nl/aanbod/nissan-qashqai-13321

Wij hebben niet zoveel verstand van auto's maar deze is geimporteerd uit Frankrijk
als ik een kentekencheck doe staat dat die nog niet gekeurd is in Nederland hoe kan dat ?
en op 06-07-2021 is de motor gereviseerd als ik dat goed lees in het boekje op de foto, de verkoper zei dat ze de motor gewoon nagekeken hadden
ik heb ook een betaalde auto check gedaan
daarin staat ook eerste afgifte in Nederland : niet geregistreerd
laatste tenaamstelling: NIet geregistreerd

ik zou graag jullie mening willen weten

Groetjes,

Marcel

Auto is gewoon nog niet geregistreerd hier, dus rechtstreeks uit Frankrijk de showroom in en nog niet op kenteken gezet.

Wat ik verder vindt is dat dit de meest simpele ( goedkope ) uitvoering is van de Qashqai en dat er nog honderden andere Qashqai's te koop staan, dit is verre van een unieke auto, zou dan dus ook nooit voor een ingevoerd exemplaar gaan, zeker niet als hij niet bijzonder uitgevoerd/uitgerust/goedkoop is. Sterker, als ik zo snel even vergelijk met andere opties is hij gewoon erg duur.

Lekker laten staan dus.

Dankje wel dan gaan we onze zoektocht verder voort zetten super bedankt nogmaals !

Plaats anders even een overzichtje van wat jullie ongeveer zoeken of wensen, kunnen we hier meedenken met wat een goede optie zou kunnen zijn, want waarom perse de keus voor een Qashqai? Ik zeg niet dat een Qashqai geen goede optie is, maar dit specifiek exemplaar zou ik in ieder geval links laten liggen.

Goedemiddag,

Wat wij willen is een hoge auto ons budget zit
Tussen de 10k en 15k met inruil van onze Peugeot 207
Uit 2017. Waarom we een hoge auto willen is de grote en het makkelijker in en uitstappen en omdat we het mooie auto’s vinden(Zeker als wel een fiat Punto en 207 gewend zijn ).
Mijn gedachten zijn dus :

S.U.V
10k /15k
Onder de 100k op de teller : voor m’n gevoel ik weet niet hoeveel km je er zeker mee kan gaan rijden. Moet zo’n 60km per dag rijden .
Cruise control
Parkeersensoren

Dat zijn onze eisen een beetje, maar we zijn erg flexibel en alle raad en advies is welkom

Marcel 5327495 zei:
Goedemiddag,

Wat wij willen is een hoge auto ons budget zit
Tussen de 10k en 15k met inruil van onze Peugeot 207
Uit 2017. Waarom we een hoge auto willen is de grote en het makkelijker in en uitstappen en omdat we het mooie auto’s vinden(Zeker als wel een fiat Punto en 207 gewend zijn ).
Mijn gedachten zijn dus :

S.U.V
10k /15k
Onder de 100k op de teller : voor m’n gevoel ik weet niet hoeveel km je er zeker mee kan gaan rijden. Moet zo’n 60km per dag rijden .
Cruise control
Parkeersensoren

Dat zijn onze eisen een beetje, maar we zijn erg flexibel en alle raad en advies is welkom

Alternatieven zijn er genoeg zoals bijvoorbeeld de Citroën C4 Cactus, Ford Kuga, Kia Sportage, Renault Captur en Kadar, Fiat 500X, Peugeot 2008, Suzuki S Cross, en Opel Mokka.

Ik zou me niet al te veel focus hebben op de kilometerstand, belangrijker is dat de auto goed onderhouden is, en netjes behandeld.

Dan is een QQ een goede keuze lijkt mij
Kijk ook eens bij een Honda crv

Terug
Bovenaan