Ralf 4007489
Startmotor
Ook ik mag weer, na welgeteld 4 maanden in de iX1 xdrive30 gereden te hebben ben ik van werkgever veranderd en moet ik nu, lees begin januari, (heb nog even een voorloopauto) een nieuwe gaan uitzoeken.
Leasebudget: 1065 - 1075 incl. brandstof
Kilometrage per jaar: 30.000
Contractduur: 48 Maanden
Inclusief of exclusief brandstofcomponent: inclusief
Merkbeleid, zo ja, welke: nee
Overige afhankelijkheden: nee
Specifieke wensen: heb een dochtertje en merk dat als we een weekend weg zijn met kinderwagen etc. de iX1 al aardig vol zat (en de dakkoffer ook).
Ik twijfel vooralsnog ontzettend tussen EV en benzine. Met name het gemak van benzine in het buitenland is toch ook wel prettig. De reden dat ik dit benoem is dat we met de iX1 in de ardennen zijn geweest en dat had niet perse een goed effect op de relatie (lees: vrouwlief in de stress omdat er geen laders te vinden waren of ze werkte niet/half).
Mogelijke opties op de lijst in ieder geval die ik volgens mij net binnen budget ga passen:
EV:
Nissan Ariya 87kW Advance
Peugeot E-3008 GT
VW ID4
Benzine:
Kia Sportage GT line (of 1 van zijn naasten, Qashqai, Tucson, maar ik vind de Sportage de mooiste van die 3).
Renaul Austral.
Peugeot 3008.
Andere opties?
Overigens kijk ik met een schuin oog ook nog naar de Fisker Ocean, Renault Scenic en Ford Explorer maar vraag me af wanneer daar een prijs bekend wordt.
Ik zie door de bomen het bos niet meer dus sta open voor mooie suggesties.
Leasebudget: 1065 - 1075 incl. brandstof
Kilometrage per jaar: 30.000
Contractduur: 48 Maanden
Inclusief of exclusief brandstofcomponent: inclusief
Merkbeleid, zo ja, welke: nee
Overige afhankelijkheden: nee
Specifieke wensen: heb een dochtertje en merk dat als we een weekend weg zijn met kinderwagen etc. de iX1 al aardig vol zat (en de dakkoffer ook).
Ik twijfel vooralsnog ontzettend tussen EV en benzine. Met name het gemak van benzine in het buitenland is toch ook wel prettig. De reden dat ik dit benoem is dat we met de iX1 in de ardennen zijn geweest en dat had niet perse een goed effect op de relatie (lees: vrouwlief in de stress omdat er geen laders te vinden waren of ze werkte niet/half).
Mogelijke opties op de lijst in ieder geval die ik volgens mij net binnen budget ga passen:
EV:
Nissan Ariya 87kW Advance
Peugeot E-3008 GT
VW ID4
Benzine:
Kia Sportage GT line (of 1 van zijn naasten, Qashqai, Tucson, maar ik vind de Sportage de mooiste van die 3).
Renaul Austral.
Peugeot 3008.
Andere opties?
Overigens kijk ik met een schuin oog ook nog naar de Fisker Ocean, Renault Scenic en Ford Explorer maar vraag me af wanneer daar een prijs bekend wordt.
Ik zie door de bomen het bos niet meer dus sta open voor mooie suggesties.