Barri
Moderator
Dat is niet helemaal waar. Welke leasemaatschappijen zijn dan van Pon? Ik ken maar één grote waarbij Pon één van de aandeelhouders is. Daarnaast betekent dat niet dat de restwaarden van Duitse auto's daar per definitie hoger zijn en de leaseprijzen lager.Dreamer zei:Ja, aangezien veel leasemaatschappijen van PON zijn
Overnameprijzen: die zijn veelal marktconform. De prijs is in de regel niet hoger dan een vergelijkbare auto die je elders koopt.
Terugkomend op de vraag van TS: met dit jaarkilometrage is diesel net aan voordeliger denk ik. Een beetje zware diesel is wel fijn en is niet heel onzuinig op de snelweg. En ik zou gaan voor een automaat en adaptieve cruise control. Welk logo er op het stuur zit zou mij iets minder doen. Een hoge zit is leuk, maar die zijn weer iets onzuiniger en hoger dus ietsjes windgevoeliger. Een fijne D segmenter zou daarom mijn voorkeur hebben, al is zo'n genoemde Golf 2.0 TDI ook een fijn ding. Of een van z'n directe concurrenten natuurlijk: het C segment zijn ook best flinke auto's.