Nieuwe diesel auto advies

Kan ik een Volvo V40 D4 190pk denken jullie succesvol op mn naam krijgen? Een auto van 2014 die dus 6 jaar oud is zou ik (aanbevolen) voor WA+ kunnen verzekeren voor 200 per maand, maar gaat het überhaupt geaccepteerd worden op mijn naam?

Daar ga je vanzelf achterkomen maar je gaat toch geen €2400,-/jr aan premie betalen voor een verzekering van een V60? o_O

Heb je jezelf afgevraagd of WA+ genoeg dekking is voor je auto? Stel je rijdt hem zelf in elkaar, heb je dan in korte tijd weer genoeg geld bij elkaar gespaard om weer een auto te kopen? Zo niet zou je toch all-risk moeten overwegen omdat je daarmee het risico af dekt dat je zonder auto komt te zitten.

En ik vind 200 euro/maand een boel geld voor alleen WA+....

Het verzekeren van een V40 D4 gaat denk ik wel lukken, alleen zijn de premies heel erg hoog.

Reken ook eens uit wat deze auto inclusief afschrijving, motorrijtuigenbelasting, brandstof, verzekering, en onderhouds en reparatiekosten per maand gaat kosten. Dat is heel veel, de Volvo V40 D4 is over een paar jaar vrijwel niets meer waard.

Verzekeraars werken met statistieken, een jonge, onervaren bestuurder, in combinatie met een snelle auto levert een hele grote kans op (grote) schade(s) op. Om die reden betaal je heel veel premie.

Terug
Bovenaan