Nieuwe auto gekocht

Stijn 6239696

Startmotor
Hoi allemaal,

Ik ben Stijn, 39 jaar en woonachtig in Oosterhout (N:cool:. Al jarenlang autoliefhebber met een lichte voorkeur voor het Bayerische merk . Na een aantal fijne auto’s in het verleden, hebben we onlangs de knoop doorgehakt en een nieuwe auto aangeschaft voor het gezin. Vast stond, dat het een BMW touring moest worden, een opvolger van onze bijzonder fijne F31 320i Touring.

9.jpg

Het is een BMW 330e Touring geworden in Portimao Blauw, een van de eerste LCI's. Rijdt heerlijk stil in de elektrische modus, maar met het benzineblok erbij is er ook genoeg pit wanneer nodig. De kleur knalt mooi in de zon, en de vorige eigenaar heeft 'm heerlijk uitgevoerd, maar wel sober qua exterieur (naast het opvallende blauw dan...)

8.png

7.png

Dus na ontvangst meteen aan de slag met verlaging, 20" inch wielset, M340i spiegels, de 'juiste' emblemen (geen 50 jahre, maar regulier blauw/wit), zwarte eindtippen en andere badges en zwarte M-sport grille. Kortom, naar m'n zin gemaakt.

Hieronder wat work in progress foto's

1.png

2.png

3.png

En als laatste mod ook nog de 20" wielset

4.png

5.png

1.jpg

Ik kijk ernaar uit om hier wat kennis op te doen, ervaringen te delen en natuurlijk ook gewoon lekker mee te lezen met alle autonieuwtjes.

Groet,
Stijn

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd en ik zeg kom maar op met de foto's. Vergelijkbaar met mijn situatie. Van een F31 320i naar een G21 320e.
Met 19 inch en Mineralgrau iets minder spannend/opvallend maar nog steeds een mooie verschijning.

Mooi! Vind de pre-facelift wel iets beter, zeker van de binnenzijde. Maar blijft een mooi model zonder alle fratsen van sommige andere bmw modellen.
Kleurtje is ook top

Gave wagen om te zien, zeker ook met de kleur en vast ook erg fijn om in te rijden.

De velgen zijn ook gaaf, maar ik vind ze op het randje van foute aftermarket-look, dus zou toch niet mijn keuze zijn geweest.

Veel rijplezier ermee gewenst! :)

Laatst bewerkt:
Die kleur blijft zo goed, hij heeft eigenlijk helemaal geen gigantische wielen nodig om er dik uit te zien. En toch, als die 20" er dan onder zit, maakt 't hem wel af. Gaaf wielontwerp ook, heb ik volgens mij nog nooit 'in het wild' gezien.

Thanks voor jullie reacties!
Velgen blijven natuurlijk altijd een heel persoonlijke keuze, ik ga zelf nogal goed op een auto die net 'op het randje' zit. Dus grote wielen, tikkie lager, maar niet volgehangen met spoilers en lipjes. Zal er dan ook niet snel een bumperlip oid opzetten, dat vind ik dan weer over het randje heen. De velgen komen op de geposte foto's niet helemaal tot hun recht. Het is de styling 795M, in een bi-color uitvoering. Hier een wat beter beeld;

1.png

2.png

Zo, die velgen zijn gaaf zeg. Maken het direct een totaal andere auto!
Het veel te drukke design van de bumpers past ook veel beter bij die grote wielen valt me nu op.

Terug
Bovenaan