Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die heeft daar de hele dag gestaan op die plek.Mooie foto. Waar stond je Clio? Was me niet opgevallen gister
Eens. Ik vind het nog steeds een halve Peugeot.Oh ja dan viel het niet zo op want ik lette niet zo op het nieuwere spul en de kont van die Clio RS is niet zo opvallendDe Rafale vond ik echt een lomp bakbeest en niks Renaults aan behalve het vele zwart gespoten delen.
De Aygo mag naar een nieuw baasje.Wat is dit, een vreemd merk op de oprit?!![]()
![]()
Nu je het zegt, het was mij niet opgevallen. Dat lijkt me normaal toch ook zilver of zwart?Goed ding! Bijzonder hoe ze die dagrijverlichting geplaatst hebben bij Ford.
Huwelijk en prive moet je gescheiden houden he.Wat is dit, een vreemd merk op de oprit?!![]()
![]()
Mij lijkt een oudere Renault dan weer spannender.Ik vind het nog een beetje spannend maar ik kan er wel veel over vinden op het internet. Dat valt dan weer niet tegen.
Nee joh het is niet zo dat de Megane al bijna 3 maanden stil staat....Mij lijkt een oudere Renault dan weer spannender.![]()
Clio en Kangoo.Waar rij je nu dan in? Want de cabrio oogt ook niet heel mobiel.
Hebben meer Renaults daar last van? Meen me te herinneren dat mijn opa iets vergelijkbaars met zijn 2005 Grand Scenic 2.0 16v. Kan het hem niet meer vragen.Nee joh het is niet zo dat de Megane al bijna 3 maanden stil staat....
Iets met turbo slang die gescheurd was en de turbo heeft meegenomen.
Weet niet, nog niet eerder gehad of gezien.Hebben meer Renaults daar last van? Meen me te herinneren dat mijn opa iets vergelijkbaars met zijn 2005 Grand Scenic 2.0 16v. Kan het hem niet meer vragen.![]()
Ja is echt klote.Mijn Laguna 2.0 DCI heeft een gescheurde slang gehad, maar tussen de turbo en de intercooler. Was erg prijzig (ik meen iets van € 250) voor een stukje slang. En als de slang voor de turbo zit.... Vervelend Nico!
Yes klopt, Duitse import. In plaats van de Aygo komt deze, Kangoo houden we voorlopig nog even, tenzij die ineens besluit om goed stuk te gaan natuurlijk.Oh die had ik ff niet zien aankomen, uit Duitsland geïmporteerd? Is dit in plaats van de Kangoo of blijft die gewoon?
Ik hoop dat de schade aan de Megane mee valt. Zijn er stukjes slag de turbo ingezogen? Hoe anders neemt een slang een turbo mee?