Atlas
Wegverkenner
Over 1e montage gesproken, ik denk dat de nexen zo slecht nog niet is na het lezen van dit nieuws:
Linglong levert banden voor nieuwe VW Tiguan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nexen is gemiddeld, een 7 zeg maar. Ik heb persoonlijk een wat betere band want ik vergelijk het met schoenen waarop je loopt. Een bandentest lezen geeft ook een aardige indruk welke banden goed of slecht zijn.Zo slecht hoeft Nexen niet te zijn, en geen enkele auto wordt af fabriek op winterbanden afgeleverd. Altijd zomerbanden, of optioneel op all season. Nooit op winterbanden.
Ik heb die Ultracs voor gehad op een Fiesta en ik vond het fijne banden die niet bovenmatig snel versleten.blijkbaar is dat dus ook persoonlijk. De garages die ik ken zien het echt als (prima) B merk. De meeste autobandentesten beoordelen de vredesteins ook zo. In een hele recente zomerbandentest kwamen de vresesteins ultrac als een van de slechtsten uit de testen. Rij eigenschappen waren nog wel prima maar bizar hoge slijtage.
Geen idee die er bepaald of iets een A of B merk is, maar ik ken er maar weinig (of eigenlijk niemand) die een vredestein op gelijke hoogte zet als een bijvoorbeeld continental.
pfff, wordt er niet beter op... Benieuwd wat de heren autojournalisten schrijven na de eerste rijtesten met deze auto...Over 1e montage gesproken, ik denk dat de nexen zo slecht nog niet is na het lezen van dit nieuws:
Ik heb onze testcoördinator erop attent gemaakt maar sluit niet uit dat testauto's ander rubber gemonteerd krijgen...Benieuwd wat de heren autojournalisten schrijven na de eerste rijtesten met deze auto...
Moderator
Wel een leuke om eens uit te zoeken, of iig extra oog voor te hebben!Ik heb onze testcoördinator erop attent gemaakt maar sluit niet uit dat testauto's ander rubber gemonteerd krijgen...