Navigatiesysteem komt niet omhoog

Guest
In een periode dat het erg warm is, heb ik gemerkt dat het navigatiesysteem van onze Lexus CT200h niet meer omhoog komt. Wanneer je de startknop indrukt, zie je dat het scherm uiteindelijk maar een centimeter omhoog komt en dan stopt. Wanneer je een tijdje rijdt (en hij denk ik is afgekoeld) komt hij wel omhoog. Weet iemand of dit inderdaad door de hitte komt en zijn er manieren om dit te verhelpen?

Alvast bedankt voor de hulp.

misschien dat de dashbord zich uitzet bij warm weer en als die weer afgekoeld is dan heeft de scherm geen plastiek(of leer) in de weg en kan het makelijk omhoog.

al gekeken of het nergens tegen aan schuurt?? en hoeveel ruimte er is tussen de scherm en de dashbord?? als je er geen nagel door heen krijgt klopt me theorie:)

had vroeger een hotwheels baan van plastiek voor buiten en die was 2 meter breed maar als de zon er op een schooldag op stond en ik na school erop wilde spelen was de baan bijna 3 meter. gewoon omdat de plastiek(redelijk dikke) zich had uitgezet door de warme zon.

Monsieur Le Loure met tunnelvisie zei:
Beter dat dan iets anders dat niet omhoog komt:LOL:

Daar moest ik ook aan denken....maar als je de weg niet weet is het ook niet zinvol om hem omhoog te krijgen

Boppie zei:
Monsieur Le Loure met tunnelvisie zei:
Beter dat dan iets anders dat niet omhoog komt:LOL:

Daar moest ik ook aan denken....maar als je de weg niet weet is het ook niet zinvol om hem omhoog te krijgen

Zijn er genoeg die dat wel als navigatie gebruiken hoor...

Zou idd goed kunnen dat het plastic wat te ver uitzet waardoor het scherm niet goed loskomt. Zeker als je m in de zon hebt gezet kan dat best wel eens sterk uitgezet zijn.

Wat zegt de Lexus dealer?

Je zou nog een blauw pilletje in het asbakje kunnen doen.....

We hebben contact opgenomen met de Lexus dealer en die herkennen het probleem niet bij meerdere modellen.
Volgende week wordt de auto weggebracht, dus wordt vervolgd...

Terug
Bovenaan