Na update autoreview niet meer zichtbaar in zoekfunctie

flerflep

Wegverkenner
Beste lezer,

Al enige tijd heb ik een review voor mijn auto (https://www.autoweek.nl/reviews/artikel/bmw-335i-touring-executive-2007/) die ik met enige regelmaat update. Nu valt het mij op dat mijn review na mijn laatste update helemaal niet meer te vinden lijkt te zijn via de zoekfunctie in de autotest (Test > Gebruikersreviews) als ik door de lijst blijft scrollen kom ik mijn review tegen maar met een update datum van ergens begin 2025 terwijl ik een kleine week geleden een (flinke) update heb geplaatst. Zelfs als ik de lijst helemaal uitfilter, dus merk BMW, Model 3-serie, kmstand 250k+ etc. kom ik mijn review niet meer tegen. Ik heb verschillende browsers en incognitomodus gebruikt.

Laatst bewerkt:
De url die je plaatst verwijst naar je persoonlijke pagina van je review. Je moet ff doorklikken naar '> Review bekijken' en dan 'bekijk je review op autoweek.nl'. De url die je dan krijgt even posten in je bericht. Anders kan niemand zien om welke review het gaat.

EDIT: Is dit 'm? Gevonden via zoekfilter en criteria zoals jij noemt.

BMW 335i Touring Executive (2007)

16-12-2024 | Bijgewerkt: 20-03-2025

De datum bijgewerkt wijkt wel af van de tekst waarin staat 262.150 km 24 oktober 2025! Daardoor staat de review niet op de plek in de lijst waar je deze zou verwachten! :unsure:

Ik heb 'm met de zoekfilters van reviews inderdaad vlot gevonden. We hadden een bug die de updates minder goed naar boven plaatste maar die is als het goed is verholpen - het kan met serversynchronisatie wellicht hier en daar nog wat vertraging geven. Mocht het iets anders zijn, laat het zeker nog weten.

De datum bijgewerkt wijkt wel af van de tekst waarin staat 262.150 km 24 oktober 2025! Daardoor staat de review niet op de plek in de lijst waar je deze zou verwachten!
Volgens mij wordt die datum ook bijgewerkt als je bijvoorbeeld alleen een foto wijzigt of toevoegt, of de kilometerstand aanpast.

Sorry, dat was inderdaad de verkeerde link. Hoe het aanpassen van de datum precies werkt weet ik niet, maar ik neem aan dat een update er wel voor moet zorgen dat de datum van de laatste update, aangepast gaat worden.

De laatste update heb ik inderdaad 24-10-2025 gedaan, dus compleet anders dan de 20-03-2025 die de site nu laat zien zoals @Volt aangeeft.

Sorry, dat was inderdaad de verkeerde link. Hoe het aanpassen van de datum precies werkt weet ik niet, maar ik neem aan dat een update er wel voor moet zorgen dat de datum van de laatste update, aangepast gaat worden.

De laatste update heb ik inderdaad 24-10-2025 gedaan, dus compleet anders dan de 20-03-2025 die de site nu laat zien zoals @Volt aangeeft.
Er is vandaag een fix uitgerold en als je die wil testen: wil je een aanvulling doen op jouw review? Het is relatief wat kort op jouw aanvulling van 24 oktober maar dan kunnen we kijken hoe dat bij ons doorkomt. Het zou goed moeten gaan maar nu kunnen we kijken hoe dat bij jou gaat. Kun je me in een PB laten weten wanneer je de review hebt aangevuld en hoe (bestaande update aangevuld of een nieuwe ervaring toegevoegd)? Bedankt!

Terug
Bovenaan