Magnifieke malloot
Asfaltkampioen
Ja prachtig, zo'n 5-cilinder!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit model is toch juist enorm onbetrouwbaar? Vooral veel elektrisch gedoe. Het model hierna was juist enorm betrouwbaar.Maar dan wordt het opeens veel makkelijker kiezen. Ga eens kijken voor een Laguna van 2003 of later.
Die zijn ruim, betrouwbaar en je houdt nog geld over ook.
Renault Laguna Grand Tour 2.0-16V T Privilège Automaat | Na![]()
≥ Renault Laguna Grand Tour 2.0-16V T Privilège Automaat | Na — Renault — Marktplaats
Renault Laguna Grand Tour 2.0-16V T Privilège Automaat | Navi | Xenon | Autom. Airco | Cruise Control | LMV | PDC | Half Leer | APK totlink.marktplaats.nl
Ik vergat ook nog de Tce 1.2 motoren..Ik zou de 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.6 VTI, 1.0 Ecoboost en 1.5 Ecoboost echt niet zomaar vermijden. Onzin.
Ik heb nog nooit een eigen auto gehad, alleen maar lease autos maar mijn ouders en mensen in mijn omgeving hebben wel vaak Franse autos gehad.De Laguna die jij op het oog hebt is een 2.0 16v Turbo, niet echt een betrouwbaar blok. Vooral de turbo geeft er wel eens de brui aan. Heb jij ooit wel een Franse auto gehad ?
Die Megane gaat hem niet worden zonder onderhoud.Bij een Renault Laguna 2 kun je beter het facelift model kiezen va vanaf 2005, of een Laguna 3 vanaf 2007.
Bij de getoonde Renault Megane zie ik niks van het onderhoud, check dit wel goed, veel achterstallig onderhoud wil je niet.
Eventueel kun je ook een aankoopkeuring laten doen bij bijvoorbeeld een Vakgarage.
Mooie Laguna 3 maar denk dat er de laatste jaren qua onderhoud weinig aan gedaan is. De zaak waar de auto staat heeft ook veel slechte reviews. Ook de manier waarop de eigenaar de reviews beantwoordt zou ik hier mijn centen en tijd niet uitgeven.Die Megane gaat hem niet worden zonder onderhoud.
Een liftback Laguna blijft ook wel vet:
![]()
Renault Laguna Benzine [41-GLL-2] | AutoTrack
Kies voor deze Renault uit 2008 met 173.625km. voor € 4.999. Gratis de autohistorie van deze Renault Laguna inzien? Check AutoTrack!www.autotrack.nl
Haha had de reviews nog niet opgezocht. Gaat hem zeker niet worden dus.Mooie Laguna 3 maar denk dat er de laatste jaren qua onderhoud aan gedaan is. De zaak waar de auto staat heeft ook veel slechte reviews. Ook de manier waarop de eigenaar de reviews beantwoordt zou ik hier mijn centen en tijd niet uitgeven.
Ja het zijn echte slagschepen en zijn ook net zo groot.. after market reserve camera in laten bouwen is zeker geen overbodige luxe volgens mij..Geen ervaring mee, maar ik denk ook (onterecht) behoorlijk ondergewaardeerd. Wel net zo zwaar als een Chevrolet Orlando diesel, dat was al niet de lichtste.![]()
Kan me voorstellen, maar als je de ruimte nodig hebt neem je dat vaak voor lief.Zuipt alleen als een tempelier.
Zijn alternatieven die net zo ruim zijn maar zuinigerKan me voorstellen, maar als je de ruimte nodig hebt neem je dat vaak voor lief.![]()
De auto was verrassend goed om in te rijden. De hybride motor rijdt erg soepel zolang je geen strepen trekker bent of van kickdowns houdt. Perfect voor mijn vrouw haha.Gefeliciteerd! Fijn en betrouwbaar vervoer!