JoostM
Net ingestapt
Rule-off schreef:
![]()
ook leuk
'k kan 'm niet (goed) lezen
loco_indo schreef:
AUDI
Als U Duwen Intereseert
jij solliciteert naar een ban!
Blijven leuk, die andere afkortingen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Rule-off schreef:
![]()
ook leuk
loco_indo schreef:
AUDI
Als U Duwen Intereseert
Mr. Joost schreef:
Blijven leuk, die andere afkortingen
Mijn vader rijdt in een Renault, en ook hartstikke fijn!loco_indo schreef:
RENAULT
Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd
Rijdt Eigenlijk Niet Als U Licht Trapt
Sk0da-Freak schreef:
joost, doe maar rustig, bij skoda heeft ie er 4 of 5
Mijn vader rijdt in een Renault, en ook hartstikke fijn!
Goede wagen.
Dus zeg dat niet meer
(hij mag wel blijven staan maar het is niet leuk )
Sk0da-Freak schreef:
das tog ook een beetje de sluipbedoeling
wie heeft er nog een leuke mop
Komt eenRBCFeynoord supporter bij de kassa. Hij pleurt daar 50 euro neer. Zegt die man: wil je een seizoenskaart
of een speler
sonny-86 schreef:
Een jonge knappe vrouw wordt aangehouden door een motoragent.
" U heeft te hard gereden jongedame!" Zegt hij.. " En daarvoor ga ik u een bekeuring geven, tenzij u het goede antwoord geeft op mijn vraag!". De Vrouw snapt er niets van en denkt, 't zal wel!
Dus de agent begint: " Het heeft 4 wielen en een stuur?".
De vrouw hoeft hierover niet na te denken en zegt: "Een auto natuurlijk!!".
De agent lacht een keer en zegt: "Fout, je moet duidelijker zijn.. Is het een Ford? Een Honda of een Seat?"
De agent pakt zijn boekje tevoorschijn en begint tot woede van de vrouw rustig te schrijven.
Opeens stopt hij en zegt ie: "Nou, vooruit... Ik ben ook de slechtste agent niet, ik stel je nog één vraag, en daarmee kan je het goed maken!". Opgelucht zegt de vrouw dat ze dat wel wil en de agent begint: "Het heeft 2 wielen en een stuur?".
De vrouw heeft weer geen denktijd nodig en zegt meteen: Jaa, un motor!".
De agent begint verder te schrijven met een glimlach op zijn gezicht en zegt: "Nee, je had duidelijker moeten zijn. Was het een Ducati? Een Harley of een Kawasaki?".
De vrouw, die hierdoor nog bozer is geworden reageerd op de agent: "Oke, dan heb ik ook een vraag voor u, meneer agent!". De agent, die zich natuurlijk niet wil laten kennen staat wel open voor een vraagje dus de vrouw begint: " Het is schaars gekleed en vraagt geld om de liefde te bedrijven?".
De agent denkt ook snel te zijn en antwoord: "Een prostituee!"
"Fout," reageerd de vrouw: "Je moet duidelijker zijn. Is het je zus? Je vriendin of je moeder?
Verjaardagen zijn gezond: hoe meer je er hebt, hoe langer je leeft.
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk.
Als je ouders geen kinderen konden krijgen, dan jij waarschijnlijk ook
niet.
H.E.N.K.I.E schreef:
Ik heb er één die volgens mij op het randje zit, maar nog nét kan.
Een man wil strapless zonnen, dus hij gaat naakt in zijn tuintje liggen zonnen, wie kan hem nou zien toch??? Per ongeluk valt hij in slaap onder het zonnen. Na een tijd voelt hij een stomp in zijn buik, als hij wakker wordt dan ziet hij een bal op zijn buik liggen. Komt opeens het buurmeisje aanlopen, en die zegt: "Sorry buurman, ik heb per ongeluk de bal over de heg getrapt, maar... wat is dat?" Dus die buurman probeert een smoes te bedenken en zegt: "Dat, dat is mijn eendje." Dus dat buurmeisje gelooft hem, en gaat weer weg. Opeens valt hij weer in slaap, en wordt hij wakker in het ziekenhuis met een enorme pijn aan zijn jongeheer. Vraagt hij aan de zuster wat er aan de hand is. Maar die zuster weet het ook niet, maar zegt dat er een meisje op hem wacht die er meer van weet. Dat is dus dat buurmeisje, en wanneer de man vraagt aan zijn buurmeisje wat er gebeurt was, zei zij: "Sorry buurman, ik had wéér per ongeluk de bal over uw heg getrapt. Toen ik de bal wilde pakken zag ik uw eendje en die was nogal eenzaam. Toen ben ik met hem gaan spelen, maar opeens begon hij te spugen, toen heb ik zijn nek omgedraait, zijn ei'tjes vertrapt en zijn nestje in de fik gestoken."
Lijkt me niet echt lekker
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging om 06-07-06 10:25 door H.E.N.K.I.E.
pasgeleden rij ik op de snelweg zie ik in de verte een mannetje staan dus ik stop en vraag wat er aan de hand is...
ja zegt het mannetje ik ben rood, homo en kom van mars, ik heb ook verschikkelijke honger...
ja zeg ik ik kan je wel wat te eten geven maar voor de rest kan ik je niet helpen...
dus ik geef het mannetje eten en rij door.
een stukje verder zie ik weer een mannetje staan en weer stop ik om te vragen wat er aan de hand is...
ja zegt het mannetje ik ben geel, homo en kom van pluto, ik heb ook verschikkelijke dorst...
ja zeg ik ik kan je wel wat te drinken geven maar voor de rest kan ik je niet helpen...
dus ik geef het mannetje eten en rij door.
rij ik verder kom ik weer een mannetje tegen, dit keer een blauw mannetje, dus geirriteerd stap ik uit en vraag...
ZO VUILE BLAUWE KUTHOMO VAN WELKE KLOTE PLANEET KOM JIJ EN WAT MOET JE?!
waarop het mannetje zegt u rij en kenteken papieren alstublieft....
Vader, moeder en hun 10 jarig dochtertje gaan op vakantie naar een nudistenkamp.
Ze kleden zich uit en het meisje gaat de omgevingverkennen.
Snel komt ze terug bij haar moeder en zegt: "Er zijn hier vrouwen met veel grotere borsten dan jij,mama."
Moeder antwoordt:"Dat klopt schat maar hoe groter de borsten hoe dommer."
Het meisje kijkt opnieuw wat rond en komt weer bij haarmoeder: "Er zijn hier mannen met een veel grotere @#$%& dan vader".
Moeder zegt: "Dat klopt, maar ook hiervoor geldt: hoe groter hoe dommer."
Het meisje komt voor de derde keer bij haar moeder.
"Mam, vader staat te praten met een heel domme blondine en hoe
langer hij praat, hoe dommer hij wordt!"
Ik vind dit discriminerend
Zak ik ze weghalen?
Opel Astra F schreef:
QuoteIk vind dit discriminerend
Zak ik ze weghalen?
Ik vind niet dat we hier grapjes over moeten maken. We hebben nu de toestemming van de mods om dit topic (opnieuw) te starten. Dit kan alleen als de post welke discriminerend worden bevonden worden verwijderd. Hier kunnen we elkaar attend op maken.
Als je dan dat soort serieuze meldingen als grapje gaat gebruiken help je het topic ten onder
Er is al humor genoeg in dit Topic, laten we het daar dan bij houden.
Eh , ja maar ik bedoel dat ik hem al veel langer kennack schreef:
@ RMD, het is ook niet moeilijk om de mop al te kennen. Hij staat op de zelfde pagina ook al en hij wordt zelfs gequote...
Oke, sorrywinking smiley
mr.x turbo schreef:
Oke, sorrywinking smiley
eigenlijk maakte ik daar ook een grap over
Trouwens, het vorig topic is niet gesloten wegens blonde moppen hoor
Ik vind niet dat we hier grapjes over moeten maken. We hebben nu de toestemming van de mods om dit topic (opnieuw) te starten. Dit kan alleen als de post welke discriminerend worden bevonden worden verwijderd. Hier kunnen we elkaar attend op maken.
Als je dan dat soort serieuze meldingen als grapje gaat gebruiken help je het topic ten onder
Er is al humor genoeg in dit Topic, laten we het daar dan bij houden