Mooiste muziek/nummer voor in de auto

Ik zie net dat ik de cd In Search Of The Sunrise 5 hier nog wel heb liggen, dadelijk even weer luisteren voor de zekerheid :)

isos 6 is stukken beter als 5 imo. dat hij commercieel bezig is geweest valt niet te ontkennen. echter is hij de laatste tijd toch weer behoorlijk terug gegaan naar zijn roots en produceerd en draait hij goede muziek. daarentegen zijn er teveel goede dj's op dit moment.

Gepost door: Breinstein (IP gelogd)
....en wees maar gerust, ik heb genoeg medeliefhebbers 'in the scene' maar die delen mijn voorliefde voor auto's niet ;)

Zo jammer, deze opmerking.... ;-)

25-A6-V8-C Schreef:
-------------------------------------------------------
> De zanger van deze groep The Free, Paul Rodgers,
> deed een tijdje terug nog wat concerten bij
> Queen.
>
> Toch is het niet hetzelfde zonder Freddie.

Paul Rodgers komt inderdaad beter tot zijn recht in bluesrockformaties als The Free en Bad Company.
Niemand kan inderdaad Freddie vervangen. Op het afscheidsconcert in april '92 deed George Michael ook een poging. Heeft wel leuke muziek opgeleverd, daar niet van. Maar Queen zonder Freddie is Queen niet meer.

Inderdaad, Queen is Queen niet meer, goede verwoording.

Dat George Michael gezongen heeft met Queen levert bijzondere muziek op, net als Elton die The Show Must Go On zong. Maar het is niet zo mooi als met Freddie.

Voor alle verliefden onder ons. Deze https://www.youtube.com/watch?v=Fi27Rnj1-Wc
Hij is voor jou 4-auto's en je vriend.(y) Veel geluk samen.

In de auto beluister ik deze dagen Hond Op Het Ijs, een dubbelcd registratie van het gelijknamige cabaretprogramma van Youp van 't Hek uit 1988. Werkelijk prachtig. Tot pure ontroering aan toe. Wellicht zijn beste show.:confused:

Mooie stem heeft die zanger van Bread, David Gates.
Hier https://www.youtube.com/watch?v=62-IXIZWglQ doet ie de titelsong van de gelijknamige film uit 1977 met o.a. Richard Dreyfuss. Mooie ontroerende film is dat.

Wat ik ook zo'n mooi nummer vind voor in de auto is Lois Lane - It's the first time. Voor sommigen wellicht een zeiknummer, ik vind dat nummer echter heerlijk rustgevend.

Weide1 zei:
In de auto beluister ik deze dagen Hond Op Het Ijs, een dubbelcd registratie van het gelijknamige cabaretprogramma van Youp van 't Hek uit 1988. Werkelijk prachtig. Tot pure ontroering aan toe. Wellicht zijn beste show.

Dit ben ik totaal met je eens. Prachtig hoe hij als 'iemand die niet helemaal goed is' de samenleving schetst, en iedere bal voor lu1 zet.

en ik heb weer een cd in de aanbieding voor jullie. de nieuwe Armin van Buuren mixalbum heet Universal Religion 3. goed is te horen dat er een verschillende vibe is tussen Armin en Tiesto. ik ben nu bij nummer 5 en moet zeggen dat de cd lekker in het gehoor ligt.

Tracklist:
1. Sunlounger - Another Day On The Terrace
2. Dash Berlin - Till The Sky Falls Down (Dub)
3. Jose Amnesia Feat Jennifer Rene - Invincible (Sied van Riel Remix)
4. Dubfire - Roadkill (EDX's Alcapulco At Night Remix)
5. David West - Welsh Morphology
6. Markus Schulz Vs Andy Moor - Daydream
7. Terk Dawn - Barent Blue (Marninx Presents Monogato Remix)
8. Aly & Fila Vs FKN Feat Jahala - How Long?
9. Mungo - Summer Blush
10.Forerunners - Life Cycle
11.The Doppler Effect - Beauty Hides In The Deep (John O'Callaghan Remix)
12.John O'Callaghan Feat Audrey Gallagher - Big Sky (Agnelli & Nelson Remix)
13.Thomas Bronzwaer - Resound
14.Armin van Buuren Feat Susana - If You Should Go

aanvraag per PM

Kennen jullie Journey nog. Met zanger Steve Perry met zijn typische hoge hese stem. Hij zat ook in Band Aid's We Are The World uit 1985.
Dit nummer Lights https://www.youtube.com/watch?v=M4QkTvK2OEw is zo'n nummer. Zo'n stevige rockballad.
Maar ook nummers als Girl Can't Help It, Don't Stop Believing, Who's Crying Now, Faithfully, Lovin' Touchin' Squeezin' en natuurlijk het prachtige Open Arms (ook bekend in de Mariah Carey "blubber" versie). Typische amerikaanse rockballads muziek. Prachtig.(y)

Deze mag dan ook niet ontbreken. https://www.youtube.com/watch?v=CrTN7Kcayl4
Echt van die Curry & Van Inkel muziek. Die draaiden dat vaak medio jaren 80.
Ik heb tijden gehad dat ik zes/zeven elpees van Foreigner in huis had.
En via Smokin' van Boston (mx-turbo zal 'm wel kennen) kom ik dan bij Def Leppard's Women.
En zo ben ik vanavond wat aan het YouTuben.

Kom ik weer bij hun uit. https://www.youtube.com/watch?v=gI-bPZQhBLk

In een officieel persbericht dat op 23 november van dat jaar werd uitgebracht, verklaarde de zanger dat hij leed aan aids. Nog geen 24 uur later, op 24 november 1991 rond 19.00 uur, overleed Freddie aan een longontsteking ten gevolge van aids.

Nu, bijna 16 jaar later, voel ik nog altijd wat ik toen voelde...................................

Weide1 Schreef:
> Kennen jullie Journey nog. Met zanger Steve Perry
> met zijn typische hoge hese stem. Hij zat ook in
> Band Aid's We Are The World uit 1985.
> Dit nummer Lights
> https://www.youtube.com/watch?v=M4QkTvK2OEw is zo'n
> nummer. Zo'n stevige rockballad.
> Maar ook nummers als Girl Can't Help It, Don't
> Stop Believing, Who's Crying Now, Faithfully,
> Lovin' Touchin' Squeezin' en natuurlijk het
> prachtige Open Arms (ook bekend in de Mariah Carey
> "blubber" versie). Typische amerikaanse
> rockballads muziek. Prachtig.(y)

Uiteraard kennen we Journey. Heerlijke AOR.

Maar deze vast niet.
200px-Cprcpr.jpg

David Crosby is de C van CPR. Nummers die de moeite waard zijn; zeg maar prachtig; zijn, vind ik, Yesterday's Child, At The Edge, That House en Morrison. Over inderdaad tijdgenoot Jim Morrison.
Over de film zingen ze "I've seen that movie and it wasn't like that"."He was mad and lonely and blind as a bat".

zo heb gisteravond even warmgedraaid maar had toen nog geen fatsoenlijke software waarmee ik de boel kon opnemen. die krijg ik als het goed is vandaag dus misschien dat mijn nieuwe mix dit weekend online komt.

Dit https://www.youtube.com/watch?v=bM7zPmIJDRo past toch wel heel erg goed bij deze grijze, regenachtige dag. Wat een mooie stem.(y)
Opdat wij hem nooit vergeten.

Breinstein Schreef:

> de mix is af, alleen nog een server zoeken waar
> hij op kan :) en met het mixen heb ik zelfs nog
> aan Weide gedacht ;)

En ik heb vannacht nog over jou gedroomd.:cry:

how do you do - mouth & mcnael

maar dan wel vanaf 270, want dan kan je 't bijna niet meer verstaan

waarom geven jullie al die links?

alsof iemand ze gaat bekijken om te zien van; zoohhh die heeft een slechte smaak.

mja :)

alfonso, als het je niet interesseerd reageer dan niet. in dit muziektopic respecteren we elkaar en praten we niet over slechte smaak ;)

oh, maar jullie wéten wel dat jullie 't hebben? nee oke.

doe mij maar gerard joling

AlfonsoMercedes190E Schreef:
> how do you do - mouth & mcnael
>
> maar dan wel vanaf 270, want dan kan je 't bijna
> niet meer verstaan

:LOL: Briljant nummer, maar dan wel voor bij een melige bui.

Wat dachten jullie van Cream - White Room?:T
geweldig nummer :cool:

@ 929V6

Ik heb geluisterd naar het nummer van Jeff Beck(Shapes Of Things)
Het is zeker wel een leuk nummer, maar ik heb toch liever de Gary Moore versie.:)
Gitaarwerk is gewoonweg wat rauwer, en zijn stem vind ik beter bij het liedje passen.
Maar de versie van Jeff Beck is absoluut niet slecht!:T

mr.x turbo Schreef:
> Wat dachten jullie van Cream - White Room?:T
> geweldig nummer :cool:

Da's een open deur. Van Wheels Of Fire uit 1968, waar White Room vanaf komt, staan nog wel meer mooie (blues)nummers.
Born Under A Bad Sign, Politician en Sitting On Top Of The World.

Toni Braxton - Another Sad Love Song
Toni Braxton - You Mean The World To Me
Lucy Pearl - Don't mess with my man :D

Past helemaal niet bij mijn muziek smaak (de hardere stylen), maar dit is wel een ontzettend goed/rustgevend nummer zeg!!! :cool:

Timbaland - Apologize (eerste 19 seconden geen geluid)

T.I.vsT.I.P.official.jpg

Een van de beste albums van de laaste tijd, maar minder verwacht je ook niet van T.I.

ook mooi;

meatloaf aan zetten, i would do anyting for you van 11 minuten en 55 seconden

en dan kijken of je steeds meer km's af kan leggen vanaf je voor deur in die tijd.

Terug
Bovenaan