Mooiste muziek/nummer voor in de auto

Gepost door: breinstein (IP gelogd)
ik luister de laatste club nouveau, klinkt erg lekker. alleen jammer dat er weinig nieuwe nummers in zitten.

Eens! Beetje hoog ASOT gehalte (maar geen slechte show).

ik zit een beetje met een inspiratieprobleem. echt nieuwe en leuke tracks kan ik op het moment niet vinden dus dan moet je wat anders bedenken voor een nieuwe set. flarden van ideeen komen er voorbij maar niks wil concreet worden. ik kan een lekkere zomerse set maken, met wat oude en nieuwe nummers door mekaar, ik kan een classic set maken en dan vanalles draaien of van 1 jaar. kortom ik weet het even niet. nu wil ik jullie inbreng wel eens horen. wat willen jullie horen, wat word het thema en misschien weet je er wel bijpassende nummers bij. ik ben benieuwd!

Eem zomerset is inderdaad wel leuk. met nummers als vamas a la playa enzo, en akcent - kylie... de beste zomerhits van de afgelopen paar jaar bijvoorbeeld ;)

Ik kan ook niks meer bedenken qua mix, ik heb allemaal nieuwe goeie hardstyle nummers, maar het wil gewoon neit lukken, de spanning krijg ik niet goud opgebouwd, laat staan een goeie qlimax aan het eind. Ik loop al een tijdje met het idee om een 90`s mixx te maken, maarja dat zijn neit echt de nummers om een mix-setje van te maken.

trouwens breinstein, mag ik vragen welk prog je gebruikt?

tuurlijk mag je dat vragen. ik mix met virtual dj.

c9869.jpg

meer info: https://www.popschoolmaastricht.nl/homepage_frameset.htm?page=college_dj_software.htm

en als ik dat dan zo lees dan wil ik ook zo'n console. alleen de prijs vind ik nog iets te. aangezien ik hier een perfecte mengpaneel heb staan. twijfel twijfel twijfel dus.

Eem zomerset is inderdaad wel leuk. met nummers als vamas a la playa enzo, en akcent - kylie... de beste zomerhits van de afgelopen paar jaar bijvoorbeeld

ik zat zelf aan nummers als Solid Sessions - Janeiro en D*not - Shed My Skin te denken ;)

Solid sessions - janeiro, jaa die is goed! shed my skin is ook zo`n leuke... dat is inderdaad meer de trance kant ;)

En virtual DJ heb ik ook nog, maar ik ka ner niks mee. Ook heb ik club DJ pro nog... ik zal me er eens in verdiepen :)

hoezo kan je niks met virtual dj? alhoewel ik al jaren heb gemixt met verschillende programma's (ben ooit begonnen met virtual turntables) vond ik dit niet eens een heel lastig programma.

Joris Voorn - incident
Felix da Housecat - Musik is my life
DJ Roog - ALLES van hem
Kraak & Smaak - Keep me home
Magnolia - It's All Vain (Steve Angello Remix)
Felix da Housecat - Sinnerman
Sebastien Leger - Aqualight
Sebastien Leger - Hit Girl
Sweet Coffee - I don't need you anymore

de set is af. de playlist krijgen jullie nog niet. ik ben nu bezig met uploaden dus hij is soon hier te bewonderen. helaas zit er wel 1 mixfoutje in :(

ik begin het nu door te krijgen. ik heb nu ook ClubDJpro, werkt ook wel fijn. ik kijk erg uit naar je mix! ;) ben erg benieuwd!

Delain - frozen ;) ook erg fijn, within temptation zoals ze vroeger waren... voor ze amerika wilden veroveren ;)

het zal niet ieders smaak zijn, maar gothic rock bevalt me wel. en nee, ik heb geen armbanden met spikes of zwarte oogschaduw :T

Within Temptation kan voor veel doorgaan, maar gothic? Neen neen mijn beste vriend. Ik verwijs u naar The Cure en Bauhaus.

Gothic rock, ik verdiep mij niet in de muziek. hun muziek stond me aan, en anderen noemen het gothic rock.

Ik zal jou doorverwijzingen eens beluisteren.

En toch blijf ik je reactie raar vinden... dat je lelijk word als je er naar luisterd. Is dit topic om elkaar muzieksmaak af te kraken? Ik loop ook niet te zeuren dat felix the housecat kl*temuziek is toch?

Misschien moet jij mijn opmerking niet zo serieus nemen Celica. :)
Ik val over het feit dat Evannesnensce en With..Temp... als 'gothic' door eht leven gaan. Gothic gaat over de sombere en soms duistere kanten van de ziel, niet over een dikke griet die in de Flevolandse wei over lucht aarde en water staat te mekkeren. Maar het luistert zo nu en dan wel lekker weg, dat zeker.

misschien is dat het :T

I agree!

Maartoch... tis toch anders als rock, ik ben neit zo into muziekstijlen... en gothicrock vind ik hier wel bij passen. Echte gothicrock heb ik ook wel eens gehoord, en dat is toch wta minder mijn style.

En de sound van evanescene vind ik maar niks, het pakt me niet, en zo klinkt within temptation nu ook. nu hoorde ik laatst dat nummer van delain, en die gaat nu verder met wat within temptation heeft laten liggen. en ach, within temptation was ook veel te commercieel om gothic te zijn.

misschien is dat het drinking smiley

Dat geldt meestal bij mij. :T

Als jij het maar goed vindt. Nu heb ik zelf een ontzettende zwak voor Kylie Minogue d'r muziek. Ik vind het geweldig. Vol schaamte zit ik d'r nummers te beluisteren. :D

de set is af. de playlist krijgen jullie nog niet. ik ben nu bezig met uploaden dus hij is soon hier te bewonderen. helaas zit er wel 1 mixfoutje in

Inmiddels bijna 5 uur verder; waar blijft de link?? :D

de set staat nu online. het is alleen afwachten totdat een vriend van mij, van wie de server is, de link doorstuurt.

ik hoop dat ik jullie niet te lang heb hoeven laten wachten, hier is hij dan:
https://sjaap.org/~rudy/crap/Sagittarius_-_Artistic_Inspirations_029_(02-05-2007).mp3

id'en mag, het zijn 14 tracks en de jongste is al een jaar oud dus er moet altijd wat bekends tussen zitten.

02. Sunlounger - White Sand

Hmm, dat ID'en is nog best lastig. Veel bekende nummers maar titels.....

Heel goed nr Sunlounger! heb 'm gister toevallig gedownload en net geluisterd!;)

Edit: hmm.. de mix zelf is niet echt mijn smaak, te trance als je 't mij vraagt, maargoed, smaken verschillen;) Heb eerlijk gezegd niet echt op de kwaliteit van het mixen zelf gelet, sorry

02. Sunlounger - White Sand

Hmm, dat ID'en is nog best lastig. Veel bekende nummers maar titels.....

tip: pak je isos collectie en de asot 2006 cd ernaast en luister dan nog eens. en dat je de laatste niet kent is een schande!

maar goed. ik geef je er 1 kado:

01. Max Graham feat. Jessica Riddle - I Know Your Gone
02. Sunlounger - White Sand (DJ Shah's Original Mix)

breinstein Schreef:
-------------------------------------------------------
> ik hoop dat ik jullie niet te lang heb hoeven
> laten wachten, hier is hij dan:
> https://sjaap.org/~rudy/crap/Sagittarius_-_Artistic_Inspirations_029_(02-05-2007).mp3

Best fijne track om naar te luisteren..(y)

tip: pak je isos collectie en de asot 2006 cd ernaast en luister dan nog eens. en dat je de laatste niet kent is een schande!

Ik ben na ongeveer 30 minuten afgehaakt maar ik ga nu luisteren naar het einde, kom er zo op terug :)

dank u dank u. binnenkort hoop ik weer met wat nieuwers voor de dag te komen. tenzij er meer behoefte aan commercielere spul is.

Laatste nummer klinkt lekker maar 'doesn't ring a bell'. Moet ik me al schamen??:confused:;)

wel een leuke mix, maar soms iets teveel trance (ben ik geen fan van)...

Ik zal zelf ook eens een mixje proberen te maken, trance.... zal wel beetje commercieel spul worden aangezien ik niet zo into-trance ben, maar het lijkt me wel leuk om eens te proberen ;)

edit: ik weet wat beters, ik ga een hele foute 90`s mix maken (y)

01. Max Graham feat. Jessica Riddle - I Know Your Gone
02. Sunlounger - White Sand (DJ Shah's Original Mix)
03. Jasefos - Do What You Want (Max Graham Afterhours In Montreal Mix)
04. Three Drives On A Vinyl - Greece 2000
05. D-Note - Shed My Skin (Airwave Vocal Mix)
06. Mekka - DiamondBack
07. Push - The Legacy
08. DJ Shah Meets Jan Johnston - Beautiful (Long Island Dub)
09. Coca & Villa - La Noche
10. Estuera - Tales From The South (Jonas Steur's Revision Flow)
11. Rochus - High Noon (Smart System's 24 Hours Mix)
12. Reflekt Feat. Deline Bass - Need To Feel Loved (Thrillseekers Remix)
13. Filterheadz - Endless Summer
14. Sollid Sessions - Janeiro (Armin van Buuren Remix)

Celica CS edit. Schreef:
> edit: ik weet wat beters, ik ga een hele foute
> 90`s mix maken (y)

Ook leuk, en meestal zitten er hele herkenbare nummers tussen..:)

Ferrarifreak Schreef:
> Muse-Time is running out:)

Lekker depressief.

als je van mijn leeftijd bent (rond de 20 of ouder) dan zal je inderdaad wel wat herkennen, hierbij doel ik op 90`s eurodance, oftewel: Ice MC, haddaway en Dj Bobo... erg fout, en erg leuk. alleen moeilijk om een leuke mix te maken, veel meer als nummers achter elkaar knuppen kan je niet (IK niet dan... ;))

https://sjaap.org/~rudy/crap/Sagittarius_-_Artistic_Inspirations_030_(11-05-2007).mp3

01. Thom Yorke - The Eraser (Stretch & Vern Edit)
02. Eric Prydz vs. Pink Floyd - Proper Education (Sebastian Leger Remix)
03. John Dahlback - Blink
04. Marc Houle - Bay Of Figs
05. Faithless - Insomnia (René Amesz & Peter Gelderblom's Remix)
06. Richard Durand - Red Alert
07. Freaks - The Creeps (Vandalism Remix)
08. Dada Life - The Great Fashionista Swindle
09. Meck feat. Dino Lenny - Feels Like Home (Marco V remix)
10. Solee - Impressed
11. Mark Knight & D Ramirez - Columbian Soul
12. Kyau vs. Albert & Marc Marberg - Megashire
13. Interstate vs. Sander van Doorn - Remember The Sun Goes Down (First State Mash Up)
14. Sander van Doorn - Back By Any Demand
15. Kirsty Hawkshaw meets Tenishia - Outsiders (Cosmic Gate Remix)
Bonus Track:
16. Yves Deruyter - Feel Free (2007 Remake)

have fun!

It's downloading right now. Tracklist ziet er bekend uit. Feels like home, HEERLIJK!! Sander van Doorn's Back... vind ik persoonlijk wat minder. Vanavond weer Tiesto op 538, nu alleen onder een andere naam; Tiësto's club life. Club Nouveau bleek al te bestaan...

Terug
Bovenaan