Guest
hardtrance en hardstyle.. daar begin je gewoon hard van te rijden.. of als je ff rustig door de winkelstraat rijd.. wat hip hop 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Red Hot Chili Peppers. ouwe cd,maar zeker niet slecht. californication.
Owja deze is ook goed:
Golden Earring - another 45 miles to go
Loupster schreef:
Paradise by the dashboard light . Als ik een nummer niet kan aanhoren is het dat skihut nummer wel
Voor in de auto:
Dire Straits - Money for nothing
Metallica - Master of Puppets
The Eagles - Hell Freezes Over
Toto - The Seventh One
Dream Theater - Images and Words
Cliffske schreef:
Ik ben toch van een compleet andere generatie geloof ik, ik luister vooral hardstyle in de auto. Dj's als Technoboy, Daniele Mondello, Tatanka, Dj Zany, The Prophet, Southstylerz, Julian Dj & Davide Sonar, Donkey Rollers 'zul je dan ook in mijn cd map aantreffen. heerlijk voor op de autobahn.
Metallica - One, mijn all time favourite
Ik ben toch van een compleet andere generatie geloof ik, ik luister vooral hardstyle in de auto. Dj's als Technoboy, Daniele Mondello, Tatanka, Dj Zany, The Prophet, Southstylerz, Julian Dj & Davide Sonar, Donkey Rollers 'zul je dan ook in mijn cd map aantreffen. heerlijk voor op de autobahn
ClioRsiFrank schreef:
QuoteMetallica - One, mijn all time favourite
zo mag ik het horen ben dol op Metallica!
ClioRsiFrank schreef:
herinner me daar alsjeblieft niet aan, ik was precies in het enige weekend dat die kaartjes verkocht werden helemaal blut, was ik goed ziek van kan ik je vertellen...
maarrrreeeeeh ja, was eigenlijk de planning om het Gelredomeconcert te gaan bijwonen...
25-A6-33-C schreef:
QuoteLoupster schreef:
Paradise by the dashboard light . Als ik een nummer niet kan aanhoren is het dat skihut nummer wel
Voor in de auto:
Dire Straits - Money for nothing
Metallica - Master of Puppets
The Eagles - Hell Freezes Over
Toto - The Seventh One
Dream Theater - Images and Words
Gatsie!
Cliffske schreef:
Ik ben toch van een compleet andere generatie geloof ik, ik luister vooral hardstyle in de auto. Dj's als Technoboy, Daniele Mondello, Tatanka, Dj Zany, The Prophet, Southstylerz, Julian Dj & Davide Sonar, Donkey Rollers 'zul je dan ook in mijn cd map aantreffen. heerlijk voor op de autobahn.
25-A6-33-C schreef:
Is die muziek niet tpyisch "Golf"?
Géén kritiek, hoor, gewoon een vraag
Loupster schreef:
Heeft weinig met leeftijd te maken, maar eerder met het verdiepen in muziek.
stratotommy schreef:
Bon Jovi - Dry County
Thunder - Higher Ground
Guns and Roses - Sweet Child 'o mine
Gun - Word up
Duran Duran - Hungry like the wolf
25-A6-33-C schreef:
Is die muziek niet tpyisch "Golf"?
Géén kritiek, hoor, gewoon een vraag
Cliffske schreef:
QuoteLoupster schreef:
Heeft weinig met leeftijd te maken, maar eerder met het verdiepen in muziek.
Daar moet ik je ongelijk in geven, het is meer een kwestie van smaak. Een wansmaak is ook een smaak.
Sting-message in a bottle
Sting-Sending out a SOS
Cliffske schreef:
Een wansmaak is ook een smaak.
Het is zeker een kwestie van smaak, maar ga aub niet vertellen dat jij een muziekkenner bent met je hardstyle muziek. Maar dat jou generatie per definitie niet naar oude muziek luistert is onzin. Daarom zei ik dus dat jij je niet verdiept in muziek. Vroeger is de basis gelegd voor de muziek van vandaag. Als je verstand van muziek hebt weet je dat.
In de nachtelijke uren "Reflekt - Need to feel loved". Heerlijk relaxed clubby nummer.