Mooiste muziek/nummer voor in de auto

hardtrance en hardstyle.. daar begin je gewoon hard van te rijden.. of als je ff rustig door de winkelstraat rijd.. wat hip hop ;)

Owja deze is ook goed:

Golden Earring - another 45 miles to go
en de rest van hun nummers back home enz.

Bij mijn lijstje onderaan pagina 4 voeg ik "Little green bag" toe, George Baker selection.:D

Paradise by the dashboard light o_O. Als ik een nummer niet kan aanhoren is het dat skihut nummer wel (n).

Voor in de auto:

Dire Straits - Money for nothing
Metallica - Master of Puppets
The Eagles - Hell Freezes Over
Toto - The Seventh One
Dream Theater - Images and Words

Loupster schreef:

Paradise by the dashboard light . Als ik een nummer niet kan aanhoren is het dat skihut nummer wel

Voor in de auto:

Toto - The Seventh One

Gatsie!

Ik ben toch van een compleet andere generatie geloof ik, ik luister vooral hardstyle in de auto. Dj's als Technoboy, Daniele Mondello, Tatanka, Dj Zany, The Prophet, Southstylerz, Julian Dj & Davide Sonar, Donkey Rollers 'zul je dan ook in mijn cd map aantreffen. heerlijk voor op de autobahn.

Cliffske schreef:

Ik ben toch van een compleet andere generatie geloof ik, ik luister vooral hardstyle in de auto. Dj's als Technoboy, Daniele Mondello, Tatanka, Dj Zany, The Prophet, Southstylerz, Julian Dj & Davide Sonar, Donkey Rollers 'zul je dan ook in mijn cd map aantreffen. heerlijk voor op de autobahn.

Je bent ouder als ik, maar je zult bij mij in de auto voornamelijk muziek aantreffen die jouw leeftijd bijna verdubbelt....

Metallica - One, mijn all time favourite(y)

Is die muziek niet tpyisch "Golf"?

Géén kritiek, hoor, gewoon een vraag:)

Ik ben toch van een compleet andere generatie geloof ik, ik luister vooral hardstyle in de auto. Dj's als Technoboy, Daniele Mondello, Tatanka, Dj Zany, The Prophet, Southstylerz, Julian Dj & Davide Sonar, Donkey Rollers 'zul je dan ook in mijn cd map aantreffen. heerlijk voor op de autobahn

Kijk met jou kan ik praten, dat is dus ook de muziek die bij mij in de wisselaar zit. Met als aanvulling dat ik ook al bijna mn hele leven gek ben van Hardcore dus ook DJ Promo, Nosferatu en Angerfist draai ik onder andere veel in de auto.

En als ik geen CD's draai luister ik naar Slam FM.

herinner me daar alsjeblieft niet aan, ik was precies in het enige weekend dat die kaartjes verkocht werden helemaal blut, was ik goed ziek van kan ik je vertellen...
maarrrreeeeeh ja, was eigenlijk de planning om het Gelredomeconcert te gaan bijwonen...

:)

ClioRsiFrank schreef:

herinner me daar alsjeblieft niet aan, ik was precies in het enige weekend dat die kaartjes verkocht werden helemaal blut, was ik goed ziek van kan ik je vertellen...
maarrrreeeeeh ja, was eigenlijk de planning om het Gelredomeconcert te gaan bijwonen...

Whahahahahaha, sorry:)
Das wel kloten jah...
Maar ik heb ze pas een week na dat weekend besteld, en ik heb prima plaatsen hoor....:rolleyes:

25-A6-33-C schreef:

QuoteLoupster schreef:

Paradise by the dashboard light . Als ik een nummer niet kan aanhoren is het dat skihut nummer wel

Voor in de auto:

Toto - The Seventh One

Gatsie!

Jou muziek komt mij de keel uit :).

Cliffske schreef:

Heeft weinig met leeftijd te maken, maar eerder met het verdiepen in muziek.

25-A6-33-C schreef:

Is die muziek niet tpyisch "Golf"?

Géén kritiek, hoor, gewoon een vraag

Haha, je hebt helemaal gelijk, ik rijd ook in een Golf, en nee daar schaam ik me niet voor. 25-A6-33-C is helderziend :T

Loupster schreef:

Daar moet ik je ongelijk in geven, het is meer een kwestie van smaak. Een wansmaak is ook een smaak.

Zo'n beetje een groot gedeelte van de muziek die op Rebecca FM Classic Rock wordt gedraait. Maar zovaak zit ik niet in een auto dus ik weet niet of het wel de moeite waard is het aan jullie mee te delen.

Als we dan wat bands op moeten noemen, hebben we het al snel over bijvoorbeeld Dire Straits, Queen etc. Zolang het instrumentaal maar kwaliteit uitstraalt en het niet te rouwdouwerig is, is het bij mij snel goedgekeurd.

Manfred Mann's Earth Band - Davy's On The Road Again.
Het is dat het nummer korter duurt dan de route....

Radio: Slam FM/Fresh FM of 538

Meestal lekkere stevige housed(r)eunen door mijn speakers!
Eén van mijn favo's van het moment... 8ball-My Love Heeeeeeeeerlijk!!

Bon Jovi - Dry County
Thunder - Higher Ground
Guns and Roses - Sweet Child
Gun - Word up
Duran Duran - Hungry like the wolf

Ik ben normaal van de elektronische meuk, met name techno, maar zo af en toe ontdek ik wel eens een stukje onontgonnen idee over muziek in mezelf. Een willekeurig ander noemt dat dan meestal 'smaak' ;)

Op de verzamelde ceedeetjes die in ouders' auto's slingeren.

Rustigere tracks die ook de ouderen onder u kunnen waarderen (gok ik zo):
Bob Dylan - I Want You
Paolo Conté - Via Con Me
Depeche Mode - Dream On
The Doors - Riders on the storm
Deep Purple - Child in Time
Moloko - Time is now (wel de héle versie)
St. Germain - La goutte d'or
St. Germain - Sure Thing
Air - All I Need

Tikkie anders...:
Apollo 440 - Ain't talkin' bout dub
The Prodigy - Spitfire
Chicane - Offshore
Chicane - Saltwater
Dirty Vegas - Days go by
Fatboy Slim - Right here, right now
The Chemical Brothers - Fight Club Theme
The Chemical Brothers - Hey Boy, Hey Girl
Groove Armada - Superstylin'
Groove Armada - My Friend
Massive Attack - Teardrop
Massive Attack - Angel
Massive Attack - Black Melt
Futureshock - on my mind
Moby - Go!
Faithless - Insomnia
Faithless - Salva Mea
Faithless - Tarantula
Faithless - God is a DJ
Zok Zok - 3
Underworld - Cowgirl

En, nu ik hier toch ben, aanraders van de laatste weken:
Depeche Mode - A pain that I'm used to (Jacques Lu Cont dub)
Royksopp - What else is there? (Trentemöller remix)

Ik ga voor '16' van Lady Dana. lekker deuntje. De cd's August and Everything after & This desert life van Counting Crows komen minimaal eens per week uit het handschoenenvakje.

Cliffske schreef:

QuoteLoupster schreef:

Daar moet ik je ongelijk in geven, het is meer een kwestie van smaak. Een wansmaak is ook een smaak.

Het is zeker een kwestie van smaak, maar ga aub niet vertellen dat jij een muziekkenner bent met je hardstyle muziek. Maar dat jou generatie per definitie niet naar oude muziek luistert is onzin. Daarom zei ik dus dat jij je niet verdiept in muziek. Vroeger is de basis gelegd voor de muziek van vandaag. Als je verstand van muziek hebt weet je dat.

Ik luister van alles Trance, Hardcore, Reggae

Era-Ameno
Sting-message in a bottle
Sting-Fragile(super mooi)
Sting-Sending out a SOS
sting-Shape of my heart
Sting-Roxanne
Rammstein-Du Hast
Rammstein-Hitler

En ik ben helemaal gek van Bob Marley,Ziggy Marley.(y)

voor in de wagen zelf te beluisteren....

THE DEAD TEXAN... heerlijke muziek om op te zetten als je s'nachts op de autoweg terugkomt van een feestje...

https://www.brainwashed.com/sotl/deadtexan/

je kunt er ook een clipje van zien op hun site...

echt DOEN... wie weet ga je me dankbaar zijn

Ik luister zelf vooral veel DragonForce, Ensiferum, Rammstein en System of a Down. Helaas zal dat bij mijn ouders waarschijnlijk nooit in de auto komen, die beperken zich altijd maar weer tot rtlfm. Gelukkig kan ik een aantal cd's van m'n ouders dan wel weer waarderen: Guns 'n Roses, The Doors, Deep Purple en nog wel meer waar ik nu even niet op kan komen.

Mijn favorieten komen dan wel weer bijna geheel van DragonForce, maar dat is vooral omdat ik alleen daarvan de titels goed ken:
DragonForce - Revolution Deathsquad
DragonForce - Lost Souls in Endless Time
DragonForce - Where Dragons Rule
DragonForce - Fields of Despair
DragonForce - Disciples of Babylon
Ensiferum - Guardians of Fate

Cliffske schreef:

Een wansmaak is ook een smaak.

Het is zeker een kwestie van smaak, maar ga aub niet vertellen dat jij een muziekkenner bent met je hardstyle muziek. Maar dat jou generatie per definitie niet naar oude muziek luistert is onzin. Daarom zei ik dus dat jij je niet verdiept in muziek. Vroeger is de basis gelegd voor de muziek van vandaag. Als je verstand van muziek hebt weet je dat.

Met die opmerking refereerde ik naar mijn eigen smaak, mocht je dat niet doorhebben.

Even wat van mijn kant...

Dire Straits - Telegraph Road (een van hun beste en langste -> 14 minuten)
Dire Straits - Brothers in Arms
Ferry Corsten - Fire (heel wat anders..)
Eros Ramazzotti - cd Calma Apparente
Rammstein - Ohne Dich
Rammstein - cd Mutter
Michael Jackson - Stranger in Moscow (relaxed..)
U2 - So Cruel
U2 - Sometimes you can't make it on your own
U2 - Original of the species
Robbie Williams - Please don't die
Robbie Williams - Advertising space
Robbie Williams - Sin sin sin
Groove Coverage - Poison
Blof - Aanzoek zonder ringen
De Poema's - zij maakt 't verschil
DJ Tiesto - In search of sunrise
DJ Jean - Can you handle what I feel
Sting - The book of my life
Sting - Desert Rose

.. enz ..

Gr. Daan

In de nachtelijke uren "Reflekt - Need to feel loved". Heerlijk relaxed clubby nummer.

Mocht de bui wat agressiever zijn dan opteer ik voor Rage against the machine met Killing in the name of.... Enige dat dan nog ontbreekt is een grote bullbar om de weg voor je vrij te vegen.

Op dit moment:

Christian Walz- Wonderchild
Abi B & Yes-R Ft. Partysquad- Rampeneren
Eagles- Hotel California
Spice Girls- Wanna be
Juanes- Camisa negra
Beatles- Alle nummers (vooral Let it be)
Robbie Williams- Revolution
Michael Jackson- Beat it, Billy Jean
James Blunt- You're Beautiful
Aero Smith- Cryin
Bob Marley- Is this love
Jonh Lennon- Imagine

En nog veel meer!!

Ik ga mijn lijstje weer updaten :p

She came in through the bathroom window, The letter, With a little help from my friends en Feelin' alright? van Joe Cocker

Hot stuff, Bad Girls en She works hard for the money van Donna Summer

Peter Gunn' theme, van Emerson, Lake & Palmer

Tusk! van Fleetwood Mac

Eloise van Barry Ryan

I was made for loving you baby van Kiss

Half Breed en Dark Lady van Cher

Nutbush city limits en River deep mountain high van Tina Turner

Paradise by the dashboard light en Dead ringer for love van MeatLoaf

En "I feel thunder in my heart" van Leo Sayer!

En dan het origineel, niet die schijt-remix van MECK.

leo2.jpg

tina-turner.jpg

Ja hij draagt een helm!

Terug
Bovenaan