Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
929V6 schreef:
Laatst weer herontdekt, "Tin Soldier" van de Small Faces. Bijna 40 jaar oud, maar nog steeds een waanzinnig goed nummer!
Weide1 schreef:
Ik krijg warempel kippevel nu bij het luisteren naar Spring, Summer, Winter and Fall van Aphrodite's Child uit 1969. Met zang van Demis Roussos. En ook met Vangelis Papathanasiou. Die van Jon (Anderson - Yes) & Vangelis en van Chariots of Fire. Wat is er toch een mooie muziek gemaakt.
Boudewijn de Groot
PCR schreef:
Wat dacht je van Meneer de President,zo'n mooie tekst..............
Weide1 schreef:
Op het album De Eenzame Fietser staat "Terug Van Weggeweest" met een snerpende gitaarbegeleiding door Lex Bolderdijk. Kijk, dat vind ik nou leuk. Helaas heb ik de cd verkocht en ben "vergeten" het nummer te rippen. En bearshare heeft 'm (nog)niet! Tot zolang neurie ik 'm dan maar.
PCR schreef:
Zal ik even kijken op Shareaza.......................
@rj@n schreef:
@ Skeep ©
Ik wil niet mierenneuken, maar ik zie nog een foutje...
Weide1 schreef:
Quote929V6 schreef:
Laatst weer herontdekt, "Tin Soldier" van de Small Faces. Bijna 40 jaar oud, maar nog steeds een waanzinnig goed nummer!
Juist. Jij snapt 't. Van het album "Ogden's Nutgone Flake"! Met Ronnie Lane en Steve Marriott, zo uit het blote hoofd. Wat overigens niet wil zeggen dat ik kaal ben.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging om 11-12-06 15:14 door Weide1.
13-12-06 01:08Door 929V6 (IP bekend)
Op dat album staat ie dus net niet.