Erwin 1402253
Net ingestapt
Ik heb een Mitsubishi Colt uit 2007. Deze schokt sinds kort tijdens het rijden. Stationair loopt de motor prima. Het starten gaat ook zonder problemen. Het maakt niet uit of ik op lpg of benzine rijd.
De auto rijdt op lpg. Het werd tijd om de kleppen te stellen. Maar gezien dat dit bij een Colt een redelijk dure operatie is (600 a 700 euro) en de dag waarde laag (1000 euro) had ik het plan om door te rijden tot de auto ermee op zou houden. Of in het nieuwe jaar een andere auto te kopen. Net wat het eerste zou komen. Voor de veiligheid heeft de auto wel zijn normale onderhoud gehad.
Wat denken jullie? Is het klaar? Kloppen de symptomen bij lekkende/verbrande kleppen?
Na de kerst laat ik een compressietest doen om uitsluitsel te geven. Maar ik was even benieuwd wat jullie denken of vermoeden.
De auto rijdt op lpg. Het werd tijd om de kleppen te stellen. Maar gezien dat dit bij een Colt een redelijk dure operatie is (600 a 700 euro) en de dag waarde laag (1000 euro) had ik het plan om door te rijden tot de auto ermee op zou houden. Of in het nieuwe jaar een andere auto te kopen. Net wat het eerste zou komen. Voor de veiligheid heeft de auto wel zijn normale onderhoud gehad.
Wat denken jullie? Is het klaar? Kloppen de symptomen bij lekkende/verbrande kleppen?
Na de kerst laat ik een compressietest doen om uitsluitsel te geven. Maar ik was even benieuwd wat jullie denken of vermoeden.