VW Golf II
Net ingestapt
TYN zei:Dank voor de reacties!
@RWD Na de zomer ga ik voor twee jaar in Vilnius studeren en daar kennen ze niet zoiets vervelends als wegenbelastingVeel kilometers staan vooralsnog niet op de planning, ik schat zo'n 15k max per jaar. Heb gekozen voor een diesel vanwege het verbruik en de betrouwbaarheid.
De orginele planning was om in augustus eens rustig rond te gaan kijken voor een W124, maar bloed kruipt uiteraard waar het niet gaan kanDie paar maanden MRB zijn natuurlijk niet goedkoop, maar ach, nu kan ik er wel een stuk eerder al van genieten. Bovendien geeft me dit de tijd om de auto helemaal tiptop te maken alvorens hij geëxporteerd gaat worden.
Veel opties zitten er niet op nee, maar meer dan een schuifmans en armsteun heb je m.i. ook niet nodig. Met de kleur ben ik ook erg blij, maakt de auto wat tijdlozer dan in bruin bijvoorbeeld.
Van harte met deze aankoop! Een prachtige tijdloze kleur en een geweldige motor. Ik zou wel zorgen voor een goede startonderbreker / alarminstallatie. Anders ben ik bang dat je er niet heel lang plezier van gaat hebben in Vilnius. Een W124 is niet heel moeilijk om mee te nemen zonder sleutels...