Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Naam: Jan abbring Woonplaats: Hank Datum: 09-03-2013
Hoi Timon, de eerste twee weken en 3500 km in de MB E300td uit 1997 die ik bij je heb gekocht waren echt genieten. Net als de vorige wagen die ik bij je heb gekocht trouwens. Met die wagen heb ik in drie jaar 270000 probleemloze km gereden en ben ervan overtuigd dat daar nog wel 500.000km mee gestuurd kon worden, maar soms wil je weer eens iets anders. De 300td, doe ik echter nooit meer weg. Bij het bekijken van de originele papieren uit Duitsland bleek dat hij op de geboortedag van mijn zoon voor het eerst op naam is gesteld. Je begrijpt dat mijn zoon later deze wagen wil. Bedankt voor je uitstkekende service en verkopen van geweldige wagens.
TYN zei:Ja, wie sponsort?![]()
Amen!500 E zei:Zoiets kan eigenlijk alleen met een W124![]()
Je hebt reiskostenvergoeding, mits werkendsmarter zei:O ja, TYN:
Lenen voor auto's is niet mijn eerste aanbeveling, maar deze Mercedes is beter gebouwd dan menig huis en de waardevermindering is ook een stuk lager dan in de actuele woningmarkt. Zie het als een soort hypotheek. Alleen jammer dat er geen renteaftrek bestaat voor het behouden van dergelijk cultuurgoed.
520d zei:![]()
Ga er in zitten, dan zijn de verkooppraatjes niet meer nodig. Dit verkoopt zichzelf.
Dionysus zei:Prachtige auto, fantastisch verhaal. Mocht ik Tyn heten, dan sliep ik vanavond slecht.
Wat een unit.
520d zei:![]()
Ga er in zitten, dan zijn de verkooppraatjes niet meer nodig. Dit verkoopt zichzelf.
TYN zei:Al blijft de 250D in Uden ook kriebelen..
Bij Bosloh en 500e durf ik blind een auto te bestellen.Snipe zei:; er schijnt zelfs een bedrijf te bestaan dat als website 500e.nl heeft, je zou bijna zeggen dat ze er daar ook wel verstand van hebben. Daarnaast denk ik dat ik het bij Henk Grooten, Mbclassic, Eric Breed of Bosloh ook wel aan zou durven.
Even geduld hebben vrees ik. Zodra er duidelijkheid is trekt het wel weer grotendeels aan. De onzekerheid is killing. Als de 'belangenbehartigers' ook water bij de wijn hadden gedaan hadden we nu keurig kwarttarief gehad en dan was de rust wel weer teruggekeerd en de verkoop weer doorgang kunnen vinden. Maar ja ze hebben gegokt en verloren. Nu ligt het lot in handen van de kamer dus uitstel en daarmee onzekerheid.41 ZS HT zei:De handel is er 'zo goed als' uit voor de exemplaren die nu belastingvrij zijn.
Sommige mensen hoor ik roepen dat een mooie W124 vraag naar is en ook voor betaald word maar ik krijg idiote biedingen op mijn 300E (75500km) daar kan ik nog niet eens m'n afschrijving van betalen van die 2,5 jaar dat ik hem nu in bezit heb.
Goede exemplaren zijn inderdaad een paar centen waard maar wie moet er nu een 86er hebben in deze tijd?![]()
TYN zei:@smarter
Inderdaad een mooi exemplaar, die 220E. Tenminste, in mooie staat. Blauw vind ik daarentegen een van de mindere kleuren op een W124. Wel weer een mooi voorbeeld dat goede W124's niet de wereld hoeven te kosten, zolang je maar genoegen neemt met wat km's op de teller.
Daarnaast ben ik inderdaad specifiek op zoek naar een diesel, ivm gunstiger verbruik en verwachte lagere onderhoudskosten.
Deze vind ik erg interessant! Al blijft de 250D in Uden ook kriebelen..
41 ZS HT zei:De handel is er 'zo goed als' uit voor de exemplaren die nu belastingvrij zijn.
Sommige mensen hoor ik roepen dat een mooie W124 vraag naar is en ook voor betaald word maar ik krijg idiote biedingen op mijn 300E (75500km) daar kan ik nog niet eens m'n afschrijving van betalen van die 2,5 jaar dat ik hem nu in bezit heb.
Goede exemplaren zijn inderdaad een paar centen waard maar wie moet er nu een 86er hebben in deze tijd?![]()
500 E zei:Vandaag de Liasgrijze 500 SEL verkocht aan een liefhebber die wel wist dat er volgend jaar misschien vol voor moet worden betaald. Hij maalde er niet om, al vind 'ie het jammer dat die prettige bijkomstigheid vervalt. Maar een goede W126 er op laten staan? Nee. Dat deed 'ie niet.
520d zei:41 ZS HT zei:De handel is er 'zo goed als' uit voor de exemplaren die nu belastingvrij zijn.
Wil je er vanaf dan?
520d zei:500 E zei:Vandaag de Liasgrijze 500 SEL verkocht aan een liefhebber die wel wist dat er volgend jaar misschien vol voor moet worden betaald. Hij maalde er niet om, al vind 'ie het jammer dat die prettige bijkomstigheid vervalt. Maar een goede W126 er op laten staan? Nee. Dat deed 'ie niet.
Verstandig mens. Die paar tientjes per maand zouden het verschil ook niet moeten maken.
TYN zei:De mooie 250D in Uden is helaas verkocht.. Laten we hopen dat hij in handen is gekomen van een liefhebber en niet gebruikt gaat worden door een lokale boer die nog een goedkope trekker voor z'n paardentrailer nodig had![]()
TYN zei:You snooze, you lose inderdaad. Maar ik ga geen overhaaste beslissingen nemen. En héél stiekem wil ik eigenlijk liever een 200D![]()
Kriebelt he? Met zo'n eerste zonnetje.520d zei:MHS heeft een mooie staan. Ik ken de vorige eigenaar, die heeft de cabrio vertroeteld....![]()
520d zei:Het bleef bij de zwevende V8. Met een zoete herinnering aan de R6, die daar in Castricum nog altijd ongenaakbaar en mooi staat te wezen. Het verschil is groot. In meerdere opzichten. Hoewel ik stiekem een voorkeur blijf houden voor grote limousines, is een fijn cabrioletje ook niet te versmaden.
Hoe herkenbaar hier. Of ik mezelf hoor praten.520d zei:Qua rij-eigenschappen heb je een punt en zou ik de Volvo idd het liefst eruit knikkeren. Maar ja, die kinderen en de vrouw hè? Mijn vrouw is heel tevreden met de XC (zij rijdt hem dagelijks), en het is een reuze praktisch ding waarin ik me geen zorgen hoef te maken over vlekken op de bekleding en zo. En dat is toch stiekem wel relaxed nu. Ik rijd er alleen in het weekend in, door de week toer ik met de S.
Helaas zit ik nu in de fase waarin ik even verstandig moet zijn. Maar er is altijd een bandbreedte voor een uitstapje....![]()
Het wordt inderdaad de familiebak. Doordeweeks zal mijn vrouw er voornamelijk mee rijden. Hebben ook nog steeds de W140 in overweging maar daar kleven toch praktische bezwaren aan. Met de hond is een station erg prettig. En, maar dat zit tussen mijn oren, doordeweeks heeft mijn vrouw hem mee en die zet hem neer waar plek is. En ze werkt naast een school dus dan gaat het me te zeer aan mijn hart dat die deuren tegen MIJN W140 aantikken.520d zei:En stiekem is zo'n XC toch ook wel leuk hoor. Lekker degelijke en kloeke bak. Ziet er iig beter uit dan een Espace.