A
Anoniem
Guest
721 Onyxgrau.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dionysus zei:Tijd voor een uitzondering:
Audi80Coupé zei:Vandaag ben ik er trouwens achter gekomen dat uni-blauw (Surfblauw) wel heel erg gaaf staat op een W124 :T
Dionysus zei:Duidelijk. Thanx.
Mooi?
Mwoah. Of Hmmzzz. Of okehee....
Ik prefereer toch een metallic huidje.
En om het nog makkelijker te maken;
![]()
Geen metallic, geen twee verschillende hoofdkleuren, maar een optisch statement van jewelste.
Prachtig.
Wat kan je af en toe jezelf geweldig tegenspreken.
500 E zei:
aras zei:500 E zei:
Bestaat die toko in Beverwijk nog met dat groene tapijt op de grond? Er staan niet echt veel Benzen meer in voorraad.
Bart81 zei:Zo, even een weekje in Kuala Lumpur en omstreken geweest om het (Chinese) jaar van het konijn feestelijk, dat wil zeggen gepaard gaand met het nuttigen van grote hoeveelheden spijs en drank, in te luiden.
Alhoewel het niet mijn eerste bezoek aldaar was, kon ik me niet van de vorige keer herinneren dat er ter plekke meer W124's in het wild te spotten zijn dan alhier. Toch bleek dat wel degelijk het geval. Sterker nog, de eerste auto die ik zag in de parkeergarage van het vliegveld was een W124, en geen Perodua Myvi, Proton Persona of welk ander lokaal in elkaar geLegood blikje waarmee vele weggebruikers zich, al-dan-niet als gevolg van het chaotische weggedrag, in een zekere dood zullen storten.
Bijgevoegd een sfeerplaatje waarin het spreekwoord "ware schoonheid zit van binnen" weer eens feilloos wordt onderstreept:
500 E zei:Staat hoog op m'n daar moet ik nog eens naar toe lijstje.
Staat hoog op mijn "daar-moet-ik-nog-eens-naar-toe" lijstje.
Leestekens verduidelijken de taal doorgaans. De koppeltekens zijn optioneel.
500 E zei:Diamantblauw met Pullman staat ook mooi op een W124 (41 ZS HT)
Alleen als de auto ook een passeerhoorn heeft en hoofdsteunen achterin.
Ruud124 zei:De 15-gaats wielen vind ik prachtig op een W124, maar op een Mopf2 hoort dat natuurlijk eigenlijk niet. Maar staat het ueberhaupt wel? Wat vinden jullie? Misschien een aardige suggestie voor een plaatje bovenaan pagina 43?
Felice zei:Autobild-artikel uit 1986: Taxi-Fahrer sind sauer; over de kwaliteitsproblemen in de eerste paar jaren van de W124.
W124STER zei:Een kleine update voor tussendoor; de 300D Turbo is er uit (om off topic redenen)
W124STER zei:... soms heb je andere dingen aan je hoofd en kom je aan on-topic dingen niet toe; de komende week kom ik er waarschijnlijk ook niet aan toe.
Een kleine update voor tussendoor; de 300D Turbo is er uit (om off topic redenen) en een belastingvrije Zwitserse 300E, 1986 'kommt herein' (maar moet nog geïmporteerd worden).
W124 300E
- Astralsilber
- Groen getint glas
- Automaat
- Niveauregeling achteras
- Geen trekhaak
- Airco
- Schuifmans
- Leder (blauw)
- Buitentemperatuurmeter
- 4 hoofdsteunen
- 4 speakers
- Middenarmsteun
- Koplamp wis/was
- 15-gaats
- 80% dealeronderhouden
Dat is wat ik heb gezien; misschien zit er meer op en aan, maar heb ik dat nog gemist. Dat komt wel als hij op het erf staat.
... het is geen nieuwe, maar wel een mooie, goed rijdende auto met alle opties die een liefhebber zich eventueel zou wensen. Over een paar weken volgen de foto's.
W124STER zei:de 300D Turbo is er uit
HappyStar zei:Inderdaad een onverwachte wending deze ruilaktie.
Maar desalnietmin van harte!
Ik doe het morgen precies andersom.
Dan breng ik mijn E280 weg en kom terug met een 300D
Een combi, dat dan weer wel![]()
300E zei:W124STER zei:... het is geen nieuwe, maar wel een mooie, goed rijdende auto met alle opties die een liefhebber zich eventueel zou wensen. Over een paar weken volgen de foto's.
Als je 't doet "voor dat ene rondje door de polder" hoef je niet naar zwitzerland om een auto, 25 minuten cruisen bij je vandaan staat ook een heeele mooie.:T
Afz 300E met passeerhoorn
W124STER zei:HappyStar zei:Inderdaad een onverwachte wending deze ruilaktie.
Maar desalnietmin van harte!
Ik doe het morgen precies andersom.
Dan breng ik mijn E280 weg en kom terug met een 300D
Een combi, dat dan weer wel![]()
... dank je enne... zorg jij ook voor foto's van jouw 300D?
W124STER zei:... prachtige auto en volgens mij lekker in de opties. Veel veilige en natuurlijk plezierige kilometers gewenst!
Houd ons op de hoogte svp!