A
Anoniem
Guest
Het is alleszins de moeite waard, kan ik je melden. Bassje moet het topic maar goed in de gaten houden, qua kleur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
baSSje zei:Als ik dat lees, word ik wel erg nieuwsgierig![]()
W124STER zei:baSSje zei:Als ik dat lees, word ik wel erg nieuwsgierig![]()
... en inderdaad; het is Impala. En die kleur zit op een W124 300D Turbo Automaat met nog geen 100.000km op de klok. Zaterdag hoop ik 'm op te halen. Door omstandigheden zal ik er die dag bijna 500km mee 'moeten' rijden (en dat vind ik niet eens erg...)
Vinnievw zei:Is het de 300D Turbo die een tijdje op marktplaats.nl heeft gestaan?
Vinnievw zei:Mijn felicitaties, lijkt mij een schitterende auto!
W124STER zei:Vinnievw zei:Mijn felicitaties, lijkt mij een schitterende auto!
Dank je! Als geschreven; ik heb 'm nog niet live gezien en ik heb 'm ook nog niet gereden, maar dat het iets bijzonders is, dat is wel zeker! 147 PK en volgens mij 278Nm, 6 cilinder, mechanische Turbo....
Ik zorg ervoor dat naast wibi's LPG verhaal een w124ster Diesel verhaal komt te staan!
W124STER zei:147 PK en volgens mij 278Nm, 6 cilinder, mechanische Turbo....![]()
500 E zei:Hmmm, 1 op 12 is redelijk optimistisch gedacht hoor.
Weide1 zei:W124STER zei:147 PK en volgens mij 278Nm, 6 cilinder, mechanische Turbo....![]()
Wat is dat, een mechanische turbo? Ik ken wel een uitlaatgasturbo en een mechanische compressor.
W124STER zei:baSSje zei:Als ik dat lees, word ik wel erg nieuwsgierig![]()
... en inderdaad; het is Impala. En die kleur zit op een W124 300D Turbo Automaat met nog geen 100.000km op de klok. Zaterdag hoop ik 'm op te halen. Door omstandigheden zal ik er die dag bijna 500km mee 'moeten' rijden (en dat vind ik niet eens erg...)