Guest
Prachtige auto's, vooral de cabrio is een erg mooie combinatie met het signaalrood en het licht grijze interieur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
wibi zei:Ben vandaag gaan kijken en het was niks !Helaas, maar zal ooit wel een goede tegenkomen verwacht ik...
---GT--- zei:Wat ik mij altijd heb afgevraagd bij cabrio's: zijn het dashboard en de autoradio een beetje bestand tegen een flinke regenbui? Het ziet er zo kwetsbaar uit als het dak open is.
wibi zei:260K gelopen; Automaat, ABS, Airco, Tempomat; Champagne (lichtbruin metallic)...maar dat zal je vast weten...
wibi zei:Avatar inmiddels gewijzigd in iets wat bij dit merk hoort...
500 E zei:Ik kan niet wachten tot je 'Mijn Auto' verschijnt:T
500 E zei:Ja. Op de foto nog wel eens te verwarren met 172.
baSSje zei:Mijn W201 is ook in Impala Metallic, ik blijf het een schitterende lakkleur vinden!
wibi zei:Zal de kleurcode eens op moeten vragen, maar dat zit er dit jaar niet meer in...Morgen naar Parijs om oud/nieuw te vieren en kom 2 januari 2010 weer terug. Op z'n vroegst zou dat 4 januari kunnen worden.
De kilometerstand is wat aan de hoge kant. Zag vandaag op internet een 230E, 20 jaar oud met 41.000km op de teller. Dat is iets meer dan 2.000 per jaar ! Dan denk ik dat je beter die van mij kan nemen. Met 11.000/jaar is de motor af en toe fatsoenlijk warm geworden en dat kan je van de andere niet zeggen...
500 E zei:Het is niet te zeggen of je een lage danwel een hoge kilometerstand moet kopen. Dat hangt geheel van de auto en diens historie af. In het algemeen geldt dat je af moet blijven van auto's met gaten van tien jaar of meer in de historie. Of 'ie nou 2 ton of 20k gelopen heeft.