Passchier
Startmotor
Je merkt het al aan de reacties hier, jouw mening wordt niet gewaardeerd. Bijzonder eigenlijk, vind je niet?In de gewone uitvoering een ouderwets ogende auto, mij valt hij tegen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je merkt het al aan de reacties hier, jouw mening wordt niet gewaardeerd. Bijzonder eigenlijk, vind je niet?In de gewone uitvoering een ouderwets ogende auto, mij valt hij tegen.
Moderator
Zo te zien is het hout, maar zitten die led sterretjes daarin verwerkt. Ach, het zal best gezellig staan in het donker maar van mij mag het ook uit (en Mercedes kennende kan dat ook)Veel mooier, alleen dan met hout oid.
Je merkt het al aan de reacties hier, jouw mening wordt niet gewaardeerd. Bijzonder eigenlijk, vind je niet?
Wat denk je nou zelf, dat ze bij MB niet onderzocht hebben welk licht wel en niet mooi staat in het interieur?Ik vind al dat gekleurde licht kitcherig overkomen. Kan het interieur niet mooi vinden...
Wat denk je nou zelf, dat ze bij MB niet onderzocht hebben welk licht wel en niet mooi staat in het interieur?En bovendien, het is dezelfde verlichting als bij andere modellen, dus inmidddels al uitvoerig getest bij modellen als de EQS en EQE.
Wat denk je nou zelf, dat Passchier niet onderzocht heeft welke reactie passend is? En bovendien, het is dezelfde reactie als van andere reageerders, dus inmiddels al uitvoerig getest bij reageerders als Stellantis en Conny.Nu reageer je precies zoals Jean/Joop/Jan..Daarnaast geeft Conny gewoon zijn/haar mening, heeft niks met uitvoerig testen te maken.
Om maar aan te geven hoe lomp sommigen kunnen reageren als je ook maar iets van kritiek geeft.
Klopt, ik was even vergeten dat de nieuwe E natuurlijk niet tegen de i5 zal optreden want een vergelijking tussen de BEV's is wel waar het om gaat.Bij dit soort auto's is persoonlijke voorkeur hetgene wat de doorslag geeft. De ene is duper comfortabel de andere dynamischer. Daarbij is het uiterlijk en interieur smaak gevoelig, ik vind het hyperscreen vreselijk een ander prachtig. Ik zie meer uit na een vergelijking tussen een I5 en EQE, dan tussen een E200 en 520i.
Wel slim gedaan om een versie met een zonder ster op de motorkap te leveren. Ik zou zelf niet die ster op de punt willen hebben. VOor ieder wat keuze.Prachtige auto, vooral de versie met ster op de kap! Wel jammer dat we nog geen foto’s zien met het kleinere scherm, volgens mij mooier dan met het scherm over het gehele dash. Een waardige opvolger voor de W213 (en alle voorgangers), ik begin alvast met sparen!
Ik heb pas in wat auto's gereden met veel schermoppervlak maar de lichtvervuiling valt eigenlijk reuze mee. Het stoort niet in ieder geval.Ik weet nog niet echt wat ik ervan moet vinden. Het is minder een rijdende banaan dan de oude/overige Mercedessen dus dat is positief, maar de lichten -zowel voor als achter- zijn nogal smaakgevoelig.
Het dashboard in creme ziet er wel zeer goed uit. 's Nachts gewoon alle extra schermen uitzetten. Dan heb je geen last van al die lichtvervuiling.
De sedan vind ik geslaagder, maar ook die lijkt sterker op de C-Klasse dan voorheen.
Prijzen zijn inmiddels bekend, en inderdaad is de E53 bij ons goedkoper dan de E450. Ook 70k voordeliger dan de oude E63 met evenveel vermogen, en zelfs goedoper dan de 4-cilinder en kleinere C43 AMG.De E53 zou in NL ook best een heel interessante aanbieding kunnen worden omdat het een PHEV is, wellicht gaat ie daardoor amper meer kosten dan de E450 waar ruim 30k BPM in de prijs zit (in Duitsland kost de 450 82k, hier 113k). Het zou mij daarom ook niet verbazen als de E450 bij ons straks uit de prijslijst verdwijnt, behalve de grotere kofferruimte is er straks wellicht geen reden om nog voor die uitvoering te kiezen.