arosa
Net ingestapt
Dat was inderdaad wel beter geweest.A3-White zei:Ziet er mooi uit, heerlijke vooruitgang, wel voorboren.......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat was inderdaad wel beter geweest.A3-White zei:Ziet er mooi uit, heerlijke vooruitgang, wel voorboren.......
Achterklep zou in dat op zichtwel handiger zijn geweest. Een busje met achterklep vinden is nog knap lastig. De NV200 lijkt niet eens leverbaar te zijn in Nederland met achterklep. In de huidige brochure staat hij er niet in. En in eerste instantie was het niet de bedoeling dat de keukenruimte aan die kant zou komen. Eventueel kunnen we altijd nog kijken of we er iets overheen gaan spannen om het te overdekken mocht dat wenselijk zijn.Leon in z'n SEAT zei:Leuke opzet zo, echt millimetern##ken dus om alles er in te krijgen. En echt custom, dat zijn toch de leukste projectenIk ben nog wel benieuwd hoe je straks de inrichting hebt, het bedframe wordt demontabel toch?
En als ik de keukeninrichting zo zie: heb je dan bewust gekozen voor een bussie met dubbele achterdeuren? Bij normaal gebruik (als bus) vind ik dat zelf ook altijd de handigste keuze, maar was een achterklep hier niet praktischer geweest? Heb je meteen de keukenruimte overdekt.
De evalia wel, maar hoe zit dat met de nv200?Nico GTR zei:
Meike MR-S zei:Wanneer zou Nederland nu eens beginnen met Vanity plates, maakt de weg er toch ook een stuk leuker op zo ?![]()
michel1975 zei:Als ik je een tip mag geven. Met losse kussens krijg je na verloop van tijd dat je 'tussen' de kussens in komt te liggen en dan lig je met je heup alsnog op die houten plank. Zeker als je wat zwaarder bent is dit een ding. Dit is heel makkelijk op te lossen door een goed topmatras van traagschuim er boven op te leggen. Deze zijn maar een paar cm dik. Enige nadeel is dat je ze na het slapen ergens opgerold moet opbergen. Maar een goede nachtrust in combinatie met een niet pijnlijke heup is wel wat waard.
Leon in zn Fiesta zei:Vanwaar die eierdoossluitingen op in het keukenblokje? Om de boel demontabel te houden? Het ziet er inderdaad doordacht uitEn als je niet beter weet dan oogt het gewoon als een standaard busje (zolang de deuren gesloten zijn).
Engineer2 zei:Goed te zien dat jullie regelmatig gebruik maken van de camper. Gordijntjes werken heel erg goed zelfs zie ik.
Overnachten op een parkeerplaats is in veel landen verboden maar wordt ook nogal eens gedoogd
Nederland controleert er wel op (vandaar ook de stealth camper look van de Nissan)
Belgie controleert alleen in toeristen gebieden
In Frankrijk hangt het van de lokale verordening af - maar als regel is het handig om niet al te zeer in de bebouwde kom te staan
In Duitsland hetzelfde als Frankrijk
Of je nu op een P overnacht of op een gratis camper plaats maakt verder vaak niets of weinig uit. En er zijn best veel gratis camper plaatsen (ook op veel mooie plaatsen). Het enige is dat je dan zeker weet dat het toegestaan is of gedoogd wordt. Overigens zijn er ook zat camper plaatsen die een halve camping zijn maar dat zoeken wij nu juist niet. Het geeft een hoop vrijheid verder.
Angst hoef je er niet bij te hebben; alhoewel ik me misschien iets minder op mijn gemak zou voelen met zo'n camper can 200.000 waar je de flatscreen tv ziet zitten naast de champagne glazen kast... Hooguit zou ik zeggen om niet gewoon op een truckersparking of langs de snelweg te gaan staan. Meestal staan we ook wel bij wat huizen in de buurt, langs een dorpsweg ergens of op een plek waar ook andere campers staan.
Jay DoubleYou zei:Sinds een tijdje volg ik dit Youtube-kanaal. Ze wonen in een vrachtwagen die omgebouwd is tot camper en er zijn blijkbaar steeds meer mensen die dat doen. Nu lijkt het me niet fijn om fulltime in een NV200 te bivakkeren, maar waar het me nu om gaat: ze brengen ook allerlei camperplaatsen in kaart. Misschien interessant voor jullie.
Barri zei:Ja dit is echt top om te volgen!
Transit stoelen? Waarom deze verandering? Zijn die stoelen echt beter? Kan me dat namelijk niet echt voorstellen...![]()
michel1975 zei:Leuke vorderingen. Vwb een stuwdam en vliegveld kun je ook naar België gaan. In de buurt van lac de l’eau d’heure heb je alles wat je zoekt.